misselijk!!

ppfff wat ben ik misselijk op het moment. Eten moet ik niet aan denken, alleen het idee alleen al. Hopelijk gaat het vanmiddag een stuk beter.
Bij de 1e had ik er veeeeeel minder last van. Iemand tips tegen misselijkheid???
 
Ik heb jammer genoeg geen tips. Naar mijn cliënten moeten wij aanbieden van een glas lauw water. Om in elk geval vocht binnen te krijgen.

Ik had vanaf gisteren ook bij bepaalde geuren dat ik misselijk werd.hopelijk wordt dat minder.

Sterkte
 
Getver, niet leeker hoor.
Ik heb het vooral 's avonds na 21 .00uur.
Ik moet gelukkig niet overgeven maar ben wel echt misselijk.
Ik heb er geen oplossing voor. Ik hou mij vooral maar rustig dan....
 
Ik drink cola tegen de misselijkheid. Dat helpt bij mij.
Zelf heb ik deze week al een paar keer staan spugen en ben ook de hele dag door misselijk.

Vaak helpt het ook om de gehele dag door kleine beetjes te eten (lichtverteerbaar).

 
Idd cola en kleine beetjes eten. Maar gewoon rustig aan doen. Het is allemaal voor een goed doel. Ik ben nu ruim 9 weken en het zakt al weer wat af die misselijkheid. Voel me iedere dag weer wat beter gelukkig. Wel erg moe en weinig energie.
 
Dinsdag was ik echt heeeel beroerd. Gelukkig mn werkdagen een stuk beter. Alleen zo vreselijk moe. Nog 2 weken en dan 6 weken vakantie. Dan kan ik weer ff bijtanken.
 
Terug
Bovenaan