misselijk

ik ben nu 12 weken zwanger en ontzettend misselijk en moe, ik heb hiervoor vorige week in het ziekenhuis gelegen omdat ik uitdrogingsverschijnselen had.
Op dit moment ben ik weer thuis en hoop ik dat de misselijk snel weer overgaat.
Zijn er hier meer vrouwen die hier ook last van hebben?

Hee welkom hier :)
Die misselijkheid is hier gelukkig aan het afnemen. Meer nergens trek in hebben. Maar die vermoeidheid herken ik van m'n vorige zwangerschap. 9 maanden lang heel erg gehad, kon niks doen. Ben blij dat ik dat nu veel minder heb. Goed naar je lichaam luisteren en je rust nemen zo vaak als je kan als je dat nodig hebt en ook echt jezelf gunnen. Sterkte ermee, is niet niks als je het zo erg hebt dat je er zelfs voor opgenomen moest worden

Dank je wel voor je reactie, ik stond op dit forum al aangemeld onder mabelien zonder een 2 maar ik heb elke keer inlogproblemen.
Op dit moment ben ik in de ziektewet omdat werken niet gaat en ik anders geen rust kan krijgen.
Het is altijd fijn om hier op dit forum over te kunnen praten met vrouwen die je begrijpen, je krijgt al heel snel het idee dat mensen denken dat je je aanstelt.

Jij ook al inlogproblemen, las er van nog een paar laatst wat over.
Maar dat gevoel van aanstellen ken ik wel van de vorige keer. Veel onbegrip gehad, oa van schoonfamilie omdat ik op m'n gat zat en m'n partner alles liet doen volgens hun. Lastig, maar niks van aantrekken als je het gevoel hebt dat mensen zoiets denken. Elke zwangerschap is (gelukkig) anders en jij bent de enige die voelt wat er in je lijf gebeurt.

Ik ontzettend misselijk, altijd gehad als ik zwanger ben, en niet 3 maandjes nee, niet alleen de ochtendjes maar 9 maanden lang, 24 uur pr dag!
Inmiddels zijn er pilletjes op de markt die goed helpen. Het heet Emesafene en kan je bij de huisarts halen, ik gebruik het al weken en het werkt echt goed. Af en toe een vlaag van misselijkheid, en het duurde ook wel een dikke week eer het op z'n best werkt maar ik kan nu niet meer zonder en blijf het de rest van m'n zwangerschap slikken....was dit maar een paar jaar eerder op de markt....

Terug
Bovenaan