misselijkheid bij 33 weken?

Hoi!

Ik ben 33 weken en 2 dagen zwanger en ben nu al 2 dagen misselijk! Zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat mijn kindje zo groot is en hoog in mijn buik zit?
Hebben jullie adviezen voor deze misselijkheid of is hier niets aan te doen en moet ik afwachten totdat het kindje ingedaald is?

groetjes, Karin

Hi,

Ik heb dit drie zwangerschappen en ruim 6 maanden per keer gehad.... Dus ik weet hoe vervelend dit is....

Het heeft inderdaad te maken met het verweken van je lijf (voor de bevalling moet alles soepel worden) hierdoor sluit de maag ook niet fantastisch af.... Tel hierbij op het ruimtegebrek in je buik... Bingo.

Bij mij heeft het geholpen (kwam ik ook pas bij derde zwangerschap achter) om al mijn maaltijden op te splitsen in hele kleine deeltjes.... Ik was dus eigenlijk bijna de hele dag door wat aan het eten... Dit houdt je bloedsuikerspiegel op peil (ook één van de medeoorzaken voor misselijkheid bij mij) en zorgt dat je maag nooit helemaal leeg of helemaal vol is....

Verder mag je voor een opgeblazen gevoel met boeren en oprispingen Rennies kauwen.... Deze hielpen bij mij stukken beter dan Antagel of Grav... nog iets...

Hoop dat je hier wat aan hebt, heel veel sterkte bij deze vervelende kwaal...

Groetjes Nynke

Hoi Nynke,

Ik heb toch heel veel gelezen maar toch niet dat je maag op een gegeven moment niet goed meer sluit!!!!!
Weer wat geleerd!

Ik zal eens Rennies gebruiken, kijken of dat helpt. Bedankt voor je tip!

groetjes, Karin

Terug
Bovenaan