misselijkheid bij naar de wc gaan

Wie herkent dit en heeft tips???

Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en sinds een week of 2 wordt ik zo'n 10min voordat ik moet (plat gezegd) poepen heel erg misselijk tot kokhalzen aan toe. Nadat ik naar de wc ben geweest zakt het met 5 a 10min weer af en is het weer over. Ik ben met vlagen misselijk door de dag heen maar hoef meestal niet over te geven. Ik heb wel al weken een 'gas' buik en rommelende darmen, hoewel dat wel minder wordt.
 
Hoi,
Ik heb dat ook een aantal keer gehad in het begin van de zwangerschap. Dan werd ik misselijk, duizelig en kreeg het super warm en inderdaad als ik naar de wc was geweest was het weer over. Maar ik heb dat denk ik een keer of 5 gehad en daarna niet meer. Ik hoop voor je dat het snel weg trekt! Sterkte!
liefs,
mar
 
Hallo,
Je lichaam is soms vreemt ik heb totaal niet ergens last van gehad. Maar wel kan ik slecht tegen geurtjes en toen ik met 22 weken in pretpark was (ben nu 31 weken) en daar naar wc moest heb ik flink zitten kokhalsen.
Als het goed is trekt het wel weg.
Succes!
 
die misselijkheid is heel herkenbaar. Heb het bij m'n 1e negen maanden lang gehad en heb er nu weer last van. Gelukkig wel in mindere mate. Wat bij mij heel erg hielp was om ten alle tijden een glas water bij de hand te houden zodat ik steeds kleine slokjes kon drinken. Ik drink gedurende de zwangerschap op deze manier ruim 2,5 liter vocht per dag. Dit verminderd ook nog eens de kans op obstipatie waardoor er minder druk ontstaat op de darmen en buikwand.

Succes ermee.

X Katinka
 
Terug
Bovenaan