Misselijkheid die erger wordt na 3 1/2 maand?

Hoi allemaal,

Heb een probleem: terwijl ik vurig liep te hopen dat mijn misselijkheid binnenkort op zou houden (ben nu 15 weken) lijkt 'ie alleen maar erger te worden! Ik hoef nog steeds niet over te geven, maar dat scheelt steeds minder. Ik kan 's ochtends soms even niet praten omdat ik dan gelijk begin te kokhalzen. Als ik een melkfles zie krijg ik het te kwaad. Nog iemand? Heeft iemand hier goede ideeën over? Het schiet niet op zo, ik probeer een bedrijf van de grond te tillen maar kom haast niet aan werken toe door al het platliggen en eten. (En ik ben nog steeds een kilo lichter dan voordat ik zwanger werd, dus zoveel krijg ik blijkbaar ook niet binnen!)

Hé, ik ben nog steeds heel blij dat ik zwanger ben, al moest ik negen maanden plat, maar toch: had zo gehoopt dat binnenkort ik zo'n blije, fitte zwangere zou zijn, in plaats daarvan ben ik dus moe en misselijk en kan ik niet fatsoenlijk lopen vanwege een slijmbeursontsteking. Ach ja, that's life, heb je met kinderen natuurlijk ook: niets aan te plannen, het gaat toch altijd anders!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Hoi hoi,

Ik heb gedurende mijn zwangerschap veel overgegeven en ben 14 weken en 5 dagen zwanger. Mij is verteld dat het niet verwonderlijk is dat het aan had eind van je hormoonpiek weer wat erger wordt .... je hoeft je dus nergens zorgen over te maken!
Ik heb heel veel overgegeven (ben 20 kilo lichter!) maar 't wordt gelukkig steeds minder... en soms weer piekjes meer.....

Groet!
Anne

Hoi hoi,

bij mijn eerste was ik ook pas écht misselijk rond week 14. Ik moest 's ochtends echt vanuit bed rechtstreeks naar de wc om over te geven. Gelukkig kan er dan nauwelijks wat uitkomen, maar het luchtte wel op! Daarna kon ik gewoon ontbijten.

Het duurde ook niet heel lang, zo'n 3 à 4 weekjes. Daarna was het voorbij.

Bij deze zwangerschap was ik juist in het begin heel erg misselijk en nu heb ik nergens last meer van, heerlijk dus!

Liefs Linda
13+5

Het is zo fijn om zwanger te zijn.

Ach bedenk dat het nog veel erger kan. BIj de eerste ben ik van de 7 ½ maand dat ik zwanger ben geweest echt 6 ½ maand aan het kotsen geweest. Alleen die ene maand tussendoor was even een verademing.
Bij de tweede ben ik ook gedurende de hele zwangerschap wel wat aan het kotsen geweest, dat was wel vervelend, maar ach in vergelijking met de eerste was het niks.
En nu.Ha, het wordt steeds beter. Ik voel me perfect. Af en toe wel eens een beetje misselijk, maar dat kotsen beperkt zich tot nu toe tot 3 keer en ik ben nu 11+4 weken zwanger. Ik klop het even af....maar hoop dat het zo blijft.

Het enige wat ik je kan zeggen is dat ik voor jou hoop dat je niet zo treft als ik bij de eerste. Succes ermee...

Claudia

hoi hoi,,,,,,,,,,,,,

ik heb ook de laatste week ook hetzelfde als jou, het mieselijkheid wordt erger met een keer daags overgeven, ik lust niks meer, nou hoop dat wij niet zo maar blijven.

Liefssssssssssss
Rasil 14w5d

quote: Rasil reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-04-2008 14:22:30'));

hoi hoi,,,,,,,,,,,,,

ik heb ook de laatste week ook hetzelfde als jou, het mieselijkheid wordt erger met een keer daags overgeven, ik lust niks meer, nou hoop dat wij niet zo maar blijven.

Liefssssssssssss
Rasil 14w5d

verkeerd opsssssss
13w5d.

He, bij mij wordt het ook steeds erger. Ik zit nu ergens tussen de 9 en 12 weken, de echo van vorige week gaf geen goede gelegenheid om de lengte even goed te meten, dus vandaar dat we nog niet helemaal zekerheid hebben. Die krijgen we over een week of 4 bij een nieuwe echo, (da's dan weer het voordeel: daarmee hebben we een indicatie voor een extra echo en hoeven we er dus niet voor te betalen).
Maar goed, ik heb vandaag de huisarts gebeld, of er nog wat aan te doen zou zijn, want ik ben echt de hele dag door kotsmisselijk. Hoef niet over te geven, tenzij ik te snel of iets te veel eet, dan vliegt het er zo weer uit.
Maar de huisarts had zo geen huis- tuin- en keukenmiddeltjes meer in de aanbieding en gezien onze vakantie over twee weken, (Israel), heb ik emesafene voorgeschreven gekregen. Schijnt goed te werken, alhoewel je er geen auto meer mee mag rijden, (maar die hebben we toch niet: doen alles met OV). En in de apotheek zeiden ze: Gene alcohol drinken. Nee, duh....
Maar die ga ik straks eens innemen en dan kijken hoe ik me morgenochtend voel....
Ik mag ze dan zonodig nemen, en ik merk op zich al wel dat wanneer ik vermoeider word of het erg druk heb (gehad), dat de misselijkheid dan wel erger wordt....
Dus, misschien een idee om ff met je huisarts te overleggen...

Jeetje, wat vervelend voor je. Ik hoop dat je er nu snel vanaf mag zijn want het drukt natuurlijk toch een beetje de pret.

Rustig aan en hou je taai!

Liefs, Billie

Terug
Bovenaan