misselijkheid en buik

hallo
het is namelijk zo dat ik 2 maand geleden een test heb gedaan en blijkt negatief maar ik verdik wel nog en ik eet heus niet zoveel dat ik zoveel zou bijkomen
ook heb ik misselijkheid en regelmatig brandend maagzuur
zou het mogelijk zijn dan zwanger te zijn indien je je menstruatie nog doorkrijgt
 
het kan dat je je vorige test te vroeg hebt gedaan, dat er nog niet genoeg hormoon in je plas zat om een streepje op te wekken.
nog een keer testen als je t zeker wilt weten
 
Ik zou gewoon nog een test doen als ik jou was gewoon voor de zekerheid. Is deze test nog negatief dan zou je misschien even langs de dokter kunnen gaan om uittezoeken wat het wel is.
 
Brandend maagzuur is meestal iets wat je krijgt op het eind van je zwangerschap, doordat het kindje zo groot word en tegen je maag gaat drukken sluit het klepje niet meer zo goed met als gevolg brandend maagzuur.
Misschien heb je wel gewoon maagproblemen, omdat je ook nog misselijk bent?

Verder kan het best zijn dat je die test te vroeg hebt gedaan. Een test zou na drie maanden zwangerschap toch echt genoeg HCG (hormoon) moeten bevatten wat de test positief zou moeten laten worden.

Doe dus toch nog maar een test luidt mijn advies. Is die nog negatief dan zou ik toch echt even naar de dokter gaan, misschien toch maagproblemen dan?

groetjes, Jane 35+5
 
ik had vanaf de eerste dag tot en met 40 weken van mijn eerste zwangerschap last van brandend maagzuur,dus ja het kan wel.
verder zou ik gewoon nog een test doen en als die negatief is dan zou ik toch maar even langs de huisarts gaan.
succes
 
Terug
Bovenaan