<p>Hoi allemaal,</p><p>De afgelopen weken heb ik dit forum al tientallen keren af gestruind, maar toch nog niemand met dit verhaal gevonden. Ik ben komende week 13w zwanger (heel blij mee overigens
) en sinds week 6 flink ziek ervan. De hele dag misselijk, alle luchtjes vies vinden, bizar moe, en dus overgeven. Nu komt het gekke: ik heb steeds 3/4 dagen waarop ik moet overgeven (soms 2 keer, soms 7 keer of vaker) en dan weer een paar dagen niet. Dit gaat al zo vanaf week 8. Elke keer denk ik dat het dus over is, maar dan komt het net zo hard weer terug. Op de andere dagen nog wel zo misselijk dat ik weinig kan doen en eten een ware strijd blijft.</p><p>Nu dachtik zelf dat het te maken had met steeds een nieuwe hcg-piek, maar kan dat met zoveel regelmaat zijn? Mensen in mijn omgeving beginnen zich al af te vragen of het met afleiding te maken heeft of tussen mijn oren zit. Maar ik ga toch niet voor mijn plezier boven een emmer hangen? Help, wie heeft ervaring en ging het bij jou over na 13/16/20..? weken of duurde het heel de zwangerschap? </p><p>Bedankt alvast! </p>