Misselijkheid en pijn borsten plots verdwenen (bijna 6 weken)

<p>Hi dames,</p><p>Ik ben nu iets meer dan 5,5 week zwanger en afgelopen week ontzettend misselijk geweest. Ik had hiervoor ook ruim 3 weken hele gespannen en pijnlijke borsten. Nu is het uit het niets een soort van verdwenen en maak ik mij wel een beetje zorgen. Ik heb verder geen bloedverlies of iets, maar ik vind het zo gek dat ik van bijna niet kunnen praten van de misselijkheid opeens naar 10% daarvan ben gegaan. Ik voel het nog wel een beetje op de achtergrond, maar echt lang niet zo erg. Hebben jullie hier ervaring mee of weten jullie of dit normaal is?</p><p>Ik heb over een week mijn eerste echo. </p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p>

Ik had precies hetzelfde! Hoeft niets te betekenen. Wees er maar blij mee. Vanaf week 7 ongeveer ben ik de hele dag al zo beroerd bah

ohh getsiee, ja ik ben soort van blij dat die ellendige misselijkheid weg is, maar ook beetje bang. Maar inmiddels wel gerust gesteld. Hopelijk blijft t weg, maar ik ga uit van het ergste... nouja niet erg als het baby'tje lekker door groeit :)

Ik was topfit tot de dag na mijn eerste echo (8 weken)
Sinds die dag verschrikkelijk beroerd. Op slechte dagen hing ik wel 30 keer boven de wcpot (Als ik die kon halen) met 28 weken voelde ik mij weer wat beter.

Hi
Hier ook hoor. Klachten komen en gaan zeker de 1ste weken. Van zeer pijnlijke borsten en kotsmisselijk naar je normaal en totaal niet zwanger voelen. Ik werd daar toen ook zeer onzeker van. Inmiddels 21 weken zwanger. 
Dit onderwerp komt op geregelde basis terug. Wat betekent dat heel veel vrouwen dit ervaren. 
Succes met afwachten van de echo! 
Groetjes nvn

Terug
Bovenaan