Misselijkheid en werken

<p>Hoi dames,</p><p>Ik ben op het moment bijna 8 weken zwanger. Afgelopen dinsdag onze eerste echo gehad en het hartje klopte en alles zag er goed uit! Zo ontzettend blij mee. </p><p>Nu ben ik ongeveer al 1,5 week misselijk en vanaf afgelopen maandag echt kots en kots misselijk. Ik heb mij al ziek moeten melden op het werk, omdat ik me zo ziek voel en zo last heb van mn darmen en misselijkheid. Ik werk 40 uur en mijn werk weet nog niet dat ik zwanger ben.</p><p>Mijn vraag is. Hoe doen jullie dat op je werk met die misselijkheid? En wat kan ik er eventueel aan doen, zodat ik weer een beetje kan functioneren op mijn werk? </p><p>Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!</p>
 
Je zou emesafene aan je huisarts kunnen vragen. Kleine beetjes tegelijk eten, meerdere eetmomenten.
Sommigen zweren bij gember (thee/pillen) of cola, vanillevla, hazelnoten,  enz., maar dat is per persoon erg verschillend. 
Mijn werk is lichamelijk zwaar en had vanaf het begin ook last van bloedingen dus moest het wel aangeven, zodat men wat rekening met me kon houden in de taken. 
 
He wat lastig voor je! Ik had ook last van misselijkheid, maar werken lukte nog wel. In ieder geval steeds iets eten zodat je maag niet leeg is. Inderdaad cola en vanillevla, ontbijtkoek, banaan, net wat voor jou lukt om te eten. Sterkte!! Met de feestdagen ben je wel vrij? Dat scheelt je weer wat ;) Ben je de hele dag misselijk? Ik had het tot de lunch ongeveer. Daarna ging het redelijk totdat die maag weer leeg was. 
 
He wat lastig voor je! Ik had ook last van misselijkheid, maar werken lukte nog wel. In ieder geval steeds iets eten zodat je maag niet leeg is. Inderdaad cola en vanillevla, ontbijtkoek, banaan, net wat voor jou lukt om te eten. Sterkte!! Met de feestdagen ben je wel vrij? Dat scheelt je weer wat ;) Ben je de hele dag misselijk? Ik had het tot de lunch ongeveer. Daarna ging het redelijk totdat die maag weer leeg was. 
 
Terug
Bovenaan