Misselijkheid Hyperemesis

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik ben net terug uit het ziekenhuis, waar ik opgenomen was voor Hyperemesis. Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger, op de echo van vrijdag was het hartje te zien en die klopte. ( wat ben ik blij! ) </p><p>Hebben meer vrouwen hier last gehad van die extreme misselijkheid en opgen okmen geweest omdat je enorm uitgedroogd was?</p><p>Hebben jullie nog tips? Hoe nu verder? </p><p> </p><p>Groetjes xx</p>

Hej!
Allereerst; gefeliciteerd met je zwangerschap!
Helaas deel ik je ervaring. Sinds week 6 van mijn zwangerschap ben ik misselijk, waarbij ik voorheen niks binnen hield van eten of drinken. 
Ik ben niet opgenomen omdat het volgende de gynaecoloog niet effectiever zou zijn dan de medicatie die ik mee naar huis kreeg. Wel krijg ik extra controles (3x per week naar ziekenhuis).
Ondertussen ben ik 17 weken en nog steeds elke dag misselijk en afhankelijk van de medicatie. Ik heb niet echt tips voor je, want waarschijnlijk is het voor iedereen anders.
Voor mij helpt het eten van fruit en eet ik veel brood. Warm eten gaat niet heel goed. Wat voor mij de omslag was van niet eten naar beetjes eten was rust nemen. Niks anders doen dan in bed rusten/slapen of op de bank zitten. Hierdoor verbruikte ik ook niet te veel energie waardoor het afvallen op een gegeven moment ook gestopt is.
Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Terug
Bovenaan