Misselijkheid ineens minder

Ha allen,

Ik ben ruim 8 weken zwanger van de 3e. Was kots misselijk, maar sinds gisterenmiddag gewoon stukken minder. Het is nu veel dragelijker. Enerzijds fijn maar t maakt me super onzeker. Heb maandag 1e echo en ben zo bang voor een stil hartje nu. Laatst bij me zus meegemaakt dus schrik zit erin. Iemand geruststellende ervaring? Herken dit niet uit voorgaande zwangerschappen.. toen was het doorbikkelen tot week 16...

Ik snap dat de schrik er in zit.
Maar ik had ook bij mijn zwangerschappen dat ik misselijk was en dan een paar dagen weer niet werdt ik bang om vervolgens paar dagen later in alle heverigheid terug te komen.
Anders als je echt bang ben zou ik de verloskundige bellen en vragen of je vandaag al even mag komen.

Ik was eerdere zwangerschappen ook van week 6 tot 18-20 misselijk. Maar dit keer heb ik ook af en toe wel eens een dag gehad dat ik minder misselijk was en maakte ik me zorgen. Nu 17 weken en ik voel de kleine regelmatig bewegen, dus het is hier gewoon goed allemaal ;)

bij mij was ik heel misselijk dan paar dagen niet en was ik bang dat het niet goed zst tot het na paar dagen terugkwam 10x zo erg 

Terug
Bovenaan