misselijkheid/maagzuur

Hallo zijn er nog mensen met tips tegen misselijkheid en maagzuur,zit :snachts veel op en heb bij mijn andere zoon ook 9 maanden gespuugd zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?
Ik moet nu nog 9 weken.
Gr Marja
 
Hoihoi, veel tips heb ik niet, ik ken die kwaaltjes (gelukkig) niet, Maar als je s nachts veel last van zuurbranden hebt, kan het helpen als je je hoofdeinde vh bed een beetje verhoogd.Bv met een kussen onder de matras.Dan kan het maagzuur niet zo makkelijk naar boven.
Wbt misselijkheid, als je zo lang en veel misselijk bent zou ik eens kijken of je niet een homeopatisch middeltje kan vinden dat de maag kalmeerd...En kleine portie's overde dag verdelen ipv 3 x een grote maaltijd.Succes !!!
 
had dook vreselijk veel last van maagzuur en misselijkheid maar heb van de gynacoloog omeprazol actavis gekregen inde bijsluiter staat dat je het niet mag innemen tijdens een zwangerschap maar de gynacollog zegt dat het veilig is en het werkt super heb al 1 1/2 week geen last meerwat een verademing groetjes
 
Ik heb al last van maagzuur voordat de test aangaf dat ik zwanger was. Behoorlijk erg. Mijn eten er op aangepast. Overgestapt op hollandse kost, en licht verteerbaar eten. Ik drink alleen nog maar melk (calcium helpt om het tegen te gaan) andere drankjes kan ik zowiezo niet tegen, zoals sap of drinken met prik. Wat helpt goed? Rustig bewegen, zodat er niet teveel tegen je maag wordt gedrukt. Ipv een extra kussen kun je bij de thuiszorg ook een standaard huren die je hoofdeinde wat verhoogt. Daarnaast neem ik voor het slapengaan een maagtablet van de kruidvat en zorg ik ervoor dat ik zo min mogelijk vette dingen eet. Verder blijft het geen pretje.
 
Terug
Bovenaan