misselijkheid neemt toe

Pfoeh, word nu met de dag misselijker. Kon vandaag moeilijk een hap door mijn keel krijgen.

Hoef niet te spugen, maar misselijk voelen is echt beroerd.
Maar heb het er allemaal voor over!!! :)

Ik word zo ongeduldig als ik jullie verhalen lees over vroege echo's enzo! Ik moet nog tot 6 sept wachten :(
(Ben nu in de 7e week).

Oja, en ik heb echt bij heel veel geurtjes dat ik zo misselijk word!
Bijv. buikcreme Zwitsal mama: kan ik niet meer tegen! De geur van muntgeld, bah!! :)

haha ik word misselijk van de luierdoekjes van ah die geur is vreselijk sterk in ene. Pff 6sep pas je echo duurt lang zeg. Ik heb er al 1 gehad. Nu krijg ik de 2e 24 augustus. ben dan 10 weken.

Groetjes

@mamaa29; haha, raar he opeens van die geuren!
Ja 6 sept duurt echt nog lang! Ik ben dan 10 weken ongeveer.
Mijn verloskundige doet helaas niet aan "vroege" echo's, tenzij er een reden voor is. Maar bij mij dus duidelijk niet ;)

Helaas toch nog wachten.... :(

Hier ook steeds meer misselijk.
Wat ik vooral vervelend vind is dat ik wel 3x per nacht moet plassen en dat ik dan ook misselijk ben als ik weer in bed ga liggen.

Ik heb ook nog geen echo gehad.
Heb mij via internet aangemeld bij de verloskundige en zij nemen nu contact op met mij. is nog niet gebeurt. Maar ik wacht rustig af.

Ik vind de geur van gebakken uien heel erg smerig ineens. En ik heb ook heel vaak een hele vieze smaak in mijn mond. Maar verder alles goed hoor!! hahahaha

Terug
Bovenaan