misselijkheid over!!!!

Hallo,

ik ben nu 8 weken zwanger ik was zo'n anderhalve week super misselijk. Sinds n paar dagen is de misselijkheid over. Heeft iemand dit ook gehad? Of moet ik me zorgen maken?

Gr. Lara
 
hoi lara

ik ben nooit misselijk geweest. eigenlijk heb ik een heerlijke zwangerschap met vrij weinig kwaaltjes.

maak je dus maar geen zorgen hoor geniet van je zwangerschap en ik hoop dat je die net zo doorkomt als mij, dus met vrij weinig kwaaltjes.

liefs linda 36 weken 5 dagen
 
heej,

ik was in het hele begin ook een beetje misselijk en toen is het weken niet meer geweest en nu word ik er elke morgen wakker van dus maak je geen zorgen hoor is nergens voor nodig xxx liefs remona en geniet van je zwangerschap
 
hoi lara

ik zou me absoluut niet zorgen maken hoor! misselijkheid is geen teken van een goede of slechte zw.schap. ik werd juist met een week of 9 heel erg ziek. en dat duurde zo'n paar weken.
vele zijn helemaal niet misselijk. en andere zijn de hele zw.schap misselijk en sommige in perioden.
ben maar blij meid! misselijkheid is niks.
gr. sandy
 
Hi,

Ik was ook bijna 2 weken misselijk en toen iets van een week niet meer.. ging me ook zorgen maken.
Maar sinds maandag ben ik weer misselijk.. dus wacht maar af :)
 
Terug
Bovenaan