Misselijkheid...tabletten VSM

Hallo Allemaal,

Ik ben Claudia en zwanger van de tweede....en uitgerekend op 23-02-2009.
Ik was bij de eerste zwangerschap alleen in de cohtend misselijk en vodn dat niet zo'n probleem..leuk was het niet maar ja....
Nu ben ik het bijna een hele dag en in de ochtend heb ik nogal wat problemen ermee.
Mijn kleine meisje komt kijken terwijl ik de wc innig omhels en vind dit niet echt prettig!!
Nu is mijn vraag...van vsm hebben ze ook tabletten voor de ochtendproblemen van zwangere vrouwen. Heeft iemand hier misschien ervaring mee??
Wat zou het heerlijk zijn om gewoon op te staan en nergens last van te hebben.
Bij de eerste heeft het ongeveer 3 tot 3,5 maanden geduurt voor het over ws...dus het duurt nog even.

Graag reacties

Claudia en Maud

Volgens mij hebben ze zowel van VSM als van dr. Vogel iets ertegen, wat je zou kunnen proberen. Ik heb er niet zo goede ervaring mee. Ik heb heel ernstige misselijkheid en gebruik medicatie van de dokter, maar zelfs die helpt vaak niet. Ik lig al een aantal weken op bed !! Ik zou het heerlijk vinden als ik nergens last van had !! Ik moet gewoon even door deze moeilijke weken heen.

Groetjes Birgit

Hoi Claudia,

Als de misselijkheid echt een probleem voor je wordt dan zou ik naar de huisarts gaan. Je kunt dan een middel Emesafene krijgen. Dat is veilig in de zwangerschap en doet wonderen voor vrouwen die extreem en vooral ook de hele dag misselijk zijn.

Succes!

Terug
Bovenaan