misselijkheid tijdens het douchen

Helaas ben ik dagelijks misselijk. Ik begin nu aan mijn 12e week en ben al 7 weken ondanks pilletjes tegen de misselijkheid erg misselijk.

Wat mij met name opvalt is dat het elke dag tijdens het douchen vaste prik is.   Binnen een paar minuten, komt alles er uit. Wie weet hoe dit komt? Is het water te warm of ligt het aan de shampoo of is er iets anders?

Hey Kaatje,
ik ben zelf, op een paar keer na, niet misselijk geweest, maar toevallig ook een keer onder de douche!

Ik had dat ook nog nooit meegemaakt, maar lekker is anders...! Dus misschien douchen wij wel te warm of hebben we te sterke ruikende shampoo/douchegel of zo... hahaha!

Wie zal het weten??

Nou, iig succes ermee en ik hoop dat het je niet vaak meer zal gebeuren!

Lfs C.

Hoi

Ik heb dat ook maar dan in bad dan word ik ook gelijk misselijk en ga ik daarna overgeven.
Ik ben ook steeds maar ziek kan wel wat eten en hou het redelijk binnen maar voel me zo rot door die misselijkheid. Ik hoop dat echt dat het net als de andere keren na 12 weken beter wordt en na 14 weken over is ik ben zelf 10 weken.

Het heeft met dat hete water te maken. Als ik namelijk een ventilator naast mijn bed aanzet dan word ik gelijk minder misselijk.

Sterkte
Lies

hoihoi

die misselijkheid onder de douche kan ik verklaren: het heeft te maken met de warmte en daardoor word je bloed dunner en stroomt er minder naar je hersenen
en dan daalt  je bloeddruk
ik heb er zelf ook last van
word eerst heel duizelig en daarna misselijk dus heb de vk gevraagd hoe dat kan en dit was haar antwoord
ik kreeg als advies mee om warm en koud water af te wisselen en af en toe een slok koud water wilt ook weleens helpen en anders een stoel onder de douche zetten
heb het afwisselen van koud en warm water uitgeprobeerd en het helpt bij mij goed
heb er amper last meer van en geen stoel hoeven gebruiken

veel succes ermee
 groetjes maurilla ( mv karlijn 4-3-08 en 10,2 wkn zwanger van nr 2 )

Kan het ook zijn dat jullie je s ´morgens staan te douchen wanneer   je net uit je bed komt en je, je eerst gewoon fit voelt? Je hebt niks geggeten en wordt dan later misselijk omdat je actief wordt? Heb ik ook gehad. Nu ik vooraf even wat eet ben ik ook niet meer misselijk onder de douche.
Succes ermee!!

Ik heb inmiddels ontdekt dan ik in de avond gewoon heerlijk kan douchen en badderen.
Dus dan maar gewoon 's avonds.

Ik heb nog wel een mega probleem met tandenpoetsen.  Ook daar ga ik continue mee de mist in. Maarja om dat ook naar alleen de avond te verplaatsen.....lijkt me niet zo heel fris....

Ik denk dat het inderdaad ook vooral door de warmte komt. Zelf heb ik nu al een paar keer gehad dat ik tijdens het douchen bijna flauw viel, kon net op tijd (nog half nat) op bed gaan liggen. Dat komt ook door de warmte denk ik. Helemaal als je al niet helemaal fit bent dan kan douchen ook best een inspanning zijn. Een krukje is dan ideaal.

Terug
Bovenaan