misselijkheid voor bevalling

vraagje;

ik ben sinds gisteravond met vlagen heel misselijk...vannacht heel beroerd geslapen...en vanmorgen na ontbijt ook overgeven..het komt echt met vlagen, kan dit een voorteken zijn van de bevalling?

zo erg heb ik het gelukkig nog niet gehad! ben laatste 2 weken ook vaak misselijk maar hou het nog altijd binnen.
of het at met de bevalling te maken heeft..geen idee ??!!
dat zul je even moeten afwachten ;-)

Had zondag precies hetzelfde, maar is tot nu toe niets gebeurd..... Bij mijn eerste was ik tijdens de ontsluitingsfase ook vreselijk misselijk, heel irritant, toen ik mocht persen was het gelukkig over!

Zou fijn zijn..ben laatste tijd zo af en toe heel misselijk, maar nu de hele tijd.. Achteraf kunnen we het zeggen. In ieder geval lekker rustig aan doen.
x Taraneh

Geen idee, ik weet alleen dat tijdens de bevalling van mijn eerste, ik de hele tijd overgegeven heb, maar toen was ik wel ingeleid.

Ik had het een paar nachten geleden ook, in combinatie met diarree. Eerst dacht ik aan een buikgriepje, maar na wat ge-google kwam ik er achter dat dit ook te maken kan hebben met het begin van de bevalling; je lichaam reinigt zich dan om alle afvalstoffen nog even kwijt te raken.
Alleen kan je dat begin weer ruim zien. Je lichaam kan zich al weken van te voren beginnen met klaarmaken voor het grote moment.

Dus ja, het kan een voorteken zijn van de bevalling, maar die bevalling kan nog weken op zich laten wachten.

ik had het met de eerste ook dat ik spontaan begon te overgeven.
had toen ook al behoorlijke voorweeen. 2 dagen later was onze zoon er.
het zou dus idd kunnen.

Terug
Bovenaan