Herkenbaar hoor, ik ben nu 6 weken en dat gevoel heb ik nu dus ook. En al helemaal als je ergens zin in hebt, het koopt, een dag later klaarmaakt, het dan voor je neus ziet staan en je maag denkt: NOPE!
Bij mijn zoontje hielp het wel om de hele dag door kleine beetjes te eten en ook even te blijven liggen na het eten van een crackertje (bewaar wat in je nachtkastje) voor ik opstond ('s morgens was mijn maag het leegst en was het meestal erger, maar ik had er de hele dag door last van). Een half uurtje later kon ik dan meestal echt ontbijten (met wisselend succes).
Pepermunt kon bij mij ook heel erg helpen om dat misselijke gevoel op de achtergrond te krijgen en sultana's vallen tot nu toe ook goed, evenals verse rozijnenbroodjes en soep. Wat ik wel nog goed weet van mijn zoontje en nu dus weer ervaar is dat het heel erg van dag tot dag kan wisselen wat wel en niet goed valt. Soms had ik bijvoorbeeld heel erg zin in meloen, dan viel dat meestal ook wel goed, terwijl ik dan een dag later de rest van de meloen kon proberen te eten en eigenlijk al groen wegtrok voor ik de eerste hap had genomen. Ik heb ook standaard eigen theezakjes bij me (en dus sultana's en pepermunt) zodat ik zeker weet dat ik ergens iets kan drinken wat me goed valt.