Misselijkheid week 14

<p>Hallo,</p><p>Ik ben nu 14 weken zwanger en nog steeds geef ik meerdere keren per dag over. Ik heb primperan maar dit werk niet echt. Ik ben al 5 weken thuis omdat ik niet instaat ben om te werken. </p><p>Iemand die nog andere ideeën heeft of ervaringen? Ben al een keer ingestuurd omdat ik uitgedroogd was toen ik aan het infuus lag voelde ik me echt goed maar de volgende ochtend was ik weer terug bij af. </p>
 
Helaas heb ik geen tips voor je. Zelf ook 14 weken zwanger inmiddels, en al 8 weken niet aan het werk... Zó misselijk. Het overgeven lijkt nu langzaamaan wel iets minder te worden. Wel ben ik heel slap en val ik flauw als ik te lang sta.. :( Sterkte en hopelijk snel verbetering!
 
Helaas, dat flauw vallen heb ik ook last van als ik aan het douchen ben of inderdaad te lang sta. Ben der helemaal klaar mee. Het slaap het liefst want dan heb ik helmaal nergens last van. 
 
Jeetje heftig zeg ! Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad tot week 16 dat ik heel veel moest spugen. Geen uitdroging en kon ook wel werken. Misselijk spugen en ik kon weer ff paar uur door. Alle tips van optijd eten , liggend eten , gember zal je ook al geprobeerd hebben. Salades kon ik toen goed eten en bleven ook binnen. Heel veel succes 
 
Ik had dit ook met mijn eerste zwangerschap, ik gaf wel meer dan 10 x per dag over. Ik at niks meer was kilos afgevallen. Gelukkig was er verder niks aan de hand met de baby. Tot 6 maanden ging het zo daarna was het over. En kwam ik dat 5 kilo weer aan. Verder kan je het beste liggen rusten wandellen, frisse lucht hielp mij goed. Of een parumgeur dat naar citroen ruikt hielp mij ook goed. Rennie gebruikte ik maar dat hielp niet nu wel.
 
Oh wat naar! Ik ben nu 13 weken zwanger en heb inmiddels ook al even primperpan. Ik zit op een randje van nog geen uitdroging, maar net niet helemaal top. Waar het eerst alleen kokhalzen was is het nu ook overgeven sinds gisteren en hou geen drinken of eten meer binnen... ik probeer nu doormiddel van waterijsjes wat vocht ook binnen te krijgen. Er is op fb een groep speciaal voor zgh vrouwen.

Ik kreeg de tip van me verloskundige om eventueel ors te gebruiken om te zien of er op die manier wat binnen blijft. Ook is er eventueel nog een andere medicatie wat nog niet zo erg bekend is wat gegeven kan worden vanaf 13 weken...

Veel sterkte!
 
Hey, ik ben ook echt veel misselijk. Primperan en litican helpen mij ook helemaal niet. Er is sinds 2019 een nieuwe middel op de markt en het noemt NAVALIT schijnt heel goed te helpen. Hier ben ik zelf ook mee begonnen en vandaag voel ik me veel beter.
 
Het is proberen waard!
 
succes!
 
Gebruiker10309210 woon jij in Nederland of België? Hier in Nederland is het medicijn niet wat ik zo lees, en wordt vooral voorgeschreven in België. 
 
Terug
Bovenaan