misselijkheid weer terug

hoi meiden,

Die laatste loodjes, zijn hiero echt loodjes.
sinds 2 weken is me misselijkheid van de eerste 3 maanden weer terug.
Heb vaag iets gehoord dat dat erbij kan horen. maar leuk is anders.

Dit is echt zo'n periode dat mensen aan je gaan vragen: "en, ben je het al zat".
Ik zelf ben het zwanger zijn niet zat, maar dat slechte slapen, en die rugpijn. Dat ben ik wel zat. Het hoort er nu eenmaal bij. Ik voel me   gewoon   de laatste paar dagen niet helemaal op en top.

Dus we moeten nog even doorzetten he meiden. We weten waar we het voor doen.

Groetjes, conny (37+4)

hoi Conny,

ik heb dat ook, die misselijkheid, niet zo erg als de 1e 12 weken maar toch wel erg aanwezig zo s'ochtends.

bij de 1e 2 heb ik dat helemaal niet gehad, ik dacht eerst dat het kwam door de gaviscon maar blijkbaar hoort het er dit keer gewoon bij.

erg he die laatste weekjes, ik ben het zwanger zijn wel zat hoor om eerlijk te zijn, natuurlijk is het zalig om het allemaal mee te maken en de kleine te voelen maar ik wil hem nu wel een keertje zien en vasthouden, en me normaal kunnen bewegen en energie hebben.

nog een paar weekjes

groetjes janneke. 36.4wkn van de 3e.

Hoi janneke,

Weet precies wat je bedoeld.
Al doe ik maar een paar hele kleine dingetjes op een dag, 's avonds ben ik nog moe.
Heb echt geen energie.
Klinkt erg grappig vind ik zelf, maar voel me ook ontzettend lomp.
Me eigen sokken aantrekken lukt net. Alles zit in de weg haha.
En als ik in me kast kijk, heb ik gewoon echt zin om me eigen kleren weer aan te trekken. Met dit herfstachtige weer, heb ik gewoon weer zin, om me mooie truitjes met rok en maillot aan te trekken. i.pv. me wijde zwangerschapsbroeken. Totaal niet mooi of sexy, maar zit o zo lekker. Op dit moment beter dan die zwangerschapsspijkerbroeken.

hehe, dit lucht wel op zeg. Ffies me hart uitstorten.
Me man heeft er ook wel begrip voor, maar die weet niet hoe wij zwangere vrouwen ons echt voelen. Eigenlijk wel fijn om te weten dat je niet de enige bent.

Groetjes, conny 38+3 zwanger van de eerste

o dat heb ik ook hoor, iedereen op straat ziet er nu zo leuk uit, met leuke laarzen, jassen  en rokjes of broeken en dan kijk ik naar mezelf...pff vreselijk,..zo die eerste maanden paste ik de " modieuze" positiekleding nog wel maar nu past haast niks meer, alleen die wijde broeken die jij al noemt haha.

mijn man snapt dat ook niet echt hoor, hij maakte van de week nog een leuke opmerking over mijn dikke kont,..ik kon m wel wat aandoen haha. maar eerlijk toegegeven, als ik mezelf in de spiegel voorbij zie waggelen zie ik ook niet echt meer een sexy zwangere vrouw.

erg he die sokken, en dan mijn laarzen...... of erger nog de laarzen van mijn dochters haha,..en dan al dat speelgoed op de grond, bukken is echt een hele opgaaf. heerlijk hoor zwanger zijn van je eerste, ik weet nog precies mijn verlof toen,.... slapen tot 11uur, soapies kijken, even winkelen, weer mn bed in en dan savonds een beetje tv kijken, in een huis wat ook gewoon best een tijdje schoon blijft. ZUCHT!!!!!,

nou meid heel veel succes die laatste weekjes, bij jou schiet het al helemaal lekker op, voel je al wat aankomen?

groetjes janneke 36.6 wkn

hey janneke,

het is hier al aardig aan het rommelen.
Afgelopen vrijdagavond begon het wet te krampen in me onderbuik.
Zaterdag kwamen ze zelfs met wat regelmatig en s'middags was het opeens weer stil.
En sinds vanochtend is het weer flink bezig. Moet opeens ook weer veel meer plassen.
Lijkt wel alsof ik dat vocht dat ik heb vastgehouden de laatste paar maanden nu kwijt begin te raken.
Vind het echt allemaal reuze spannend. Hoop echt dat het snel door gaat zetten.

Groetjes, conny 38,5 wk

Terug
Bovenaan