misselijkheid wordt beloond over 2 dagen de echo

Dag dames,
Ik zit in mijn vakantie buiten, met een cup a soupje tegen de misselijkheid. Want ondanks het mooie weer ben ik zo misselijk. Ik geniet nergens van, en heb nergens puf voor. Loop te kotsen en dan denk je, neeeeeeeeeeeeeeeeeee. Gelukkig is mijn peuter heel lief en speelt ze lief in de zandbak. Nog 2 dagen en dn weet je waar voor je het allemaal doet. toch spannend zo'n echo. Hebben jullie ook teveel last van de kwaaltjes? Mijn borsten zijn echt meloenen geworden en doen zeer zonder bh. Nou ja ik moest het even kwijt. Sorry voor het gezeur.
groetjes,
Elise

ook daar voor zitten we hier he om even ons gezeur kwijt te kunnen
ik merk dat ik heel slecht tegen de warmte kan op dit moment ik ben alweer naar binnen gevlucht
ik heb dan dit keer nog het geluk dat ik nog niet misselijk ben maar ik herken het helemaal van je

ik mag vrijdag voor de eerste keer naar de gyn

succes er nog even mee

Mijn borsten doen altijd zeer na mn ei. Dit keer dus ook dus dacht ik word ongi. Nou ben mooi zwanger en tot de dag van vandaag nog steeds pijn. Ben nu 6 weken. Alleen ze doen meer zeer als ik de bh aan heb haha en heb meegroei aan. Ik werd gisteren middag en vanmiddag ook misselijk. Denk dan van ow ligt aan de warmte. Nou s6 met de echo

Groetjes mamaa29

Hoi!
Erg herkenbaar!
Ik ook misselijk, en vreselijk buikkrampen. Geen energie en moe moe moe... Vandaag echo gehad en gelukkig alles goed!!! Morgen voor jou de echo? Leuk!!!

Kom iedereen mag klagen over misselijkheid, dan hoeven we onze partners niet zo lastig te vallen. Mijn mannetje is wel heel lief, neemt soep voor me mee en crakertjes, en fruit.
groetjes,
Elise

Terug
Bovenaan