misselijkheid wordt minder, allarmerend?

Hallo

Morgen ben ik 8 weken zwanger,
2 weken geleden voor t eerst het hartje gehoord en niets van kwaaltjes. Tot vorige zaterdag (vandaag 1 week geleden) begon de misselijkheid het overgeven, het gevoel een hele dag door! Nu gisteren en vandaag enkel maar 's ochtends.

Moet ik bang zijn nu dit verminderd/afneemt?
Op internet lees je alles over miskraam tussen week 8 en 13 :/ bij het afnemen van symptomen....

Mag maar terug naar de gynea op 24/11

Bedankt
Liefs
X

Probeer je niet te druk te maken en niet te veel op Internet te lezen. Ik weet uit ervaring dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is hoor.
Ik ben ook maar +/- anderhalve week goed misselijk geweest, ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Dit begon ongeveer in mijn 7e week.
Inmiddels 22 weken zwanger en de baby groeit goed en beweegt lekker veel!
Geniet van je zwangerschap!

Jaaa volgens mij wel inderdaad! Ik dacht toen ook oh jee dat is geen goed teken... Maar je hormonen zijn zo uit balans joh het is helemaal niet gek als je je ineens weer anders voelt.

Inderdaad wat Nonna zegt. Probeer je niet druk te maken. Als t goed is nemen je symptomen telkens af, die later weer eventueel plaats maken voor andere kwaaltjes ;)
Mijn vk zei: niks gaan googlen liever 10 keer bellen! Dus mochten de zorgen blijven, bel gewoon even. Ik heb ook een aantal keer gebeld en ze stellen je zo ontzettend gerust.

Terug
Bovenaan