Misselijkheid

<p style="text-align: left;">Heeft er iemand goeie tips tegen misselijkheid?</p><p style="text-align: left;">Ik heb er hele dagen last van en ik kan bijna niet eten of drinken. Vandaag heb ik 1 bakje yoghurt, 2 plakjes kaas, 1 kiwi en 2 knakworstjes op. Ik denk een kop of 4 aan thee. Ik geef niet echt over maar ben meer aan het kokhalzen. </p><p>Ik ben bijna 7 weken zwanger. </p>
 
Ik gebruikte homeopatische pillen met gember. Was het nog niet compleet over maar t ergste was weg zodat ik wel goed eten. Daarvoor begon ik van elk redelijk sterk luchtje te kokhalzen. Friettent, macdonalds, zweet, parfum, van alles ging ik kokhalzen. Werd met die pilletjes minder. 
 
Ik gebruikte reistabletjes op aanraden van de dokter. Werkte perfect! Ik had ook elke dag van smorgens tot savonds spugen.. en wat bij mij ook hielp waren winegums?
 
Vanmorgen 2x overgegeven. Daarna kopje thee met honing en gember gedronken en ik voel me nu iets beter. 
Ik laat mijn man straks een zak winegums meenemen want die wil ik zeker ook proberen ;) 
 
Je kan groene Granny Smith appels proberen. Er zit iets onder de schil wat schijnt te helpen tegen misselijkheid..wil mij ook nog wel eens helpen voor een uurtje oid 
 
Terug
Bovenaan