misselijkheid

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Kan iemand mij   vertellen wanneer je nou misselijkheid kunnen voelen als je zwanger bent. Ik bedoel kun je je misselijk voelen al na een paar dagen dat je zwanger bent.

Sorry voor de domme vraag maar ik weet het echt niet.

Alvast bedankt!!

gr,

Anu

Hoi Anu,

Bij de zwangerschapskalender op deze site staat dat je in week 4 van je cyclus kunt merken dat je zwanger bent (misselijkheid, maar ook andere tekenen). Dan weet je dus nog niet dat je zwanger bent, want je bent nog niet overtijd.....

Hoi Anu, ik vind het helemaal niet zo'n stomme vraag hoor.
De ene is al heel snel misselijk, dus nog voor je weet dat je zwanger bent en de andere wordt helemaal nooit misselijk.
Ik werd een beetje misselijk in week 5 of 6 geloof ik, maar een vriendin van me is 9 maanden misselijk geweest.

Ben je soms misselijk??

Groetjes TeHa

HOI

Ik werd pas misselijkna de dertien weken, en ben wel heel moe geweest in het begin.
maar het is bij iedereen anders

gr. monique

HOi Hoi Teha,

ik ben 2 juli voor het laatst ongi. geworden.
Sinds een paar dagen ben ik na het eten of tussendoor een beetje misselijk. Ik heb dit nog nooit gehad.
Het is zo'n raar gevoel. Maar hier tegenover heb ik af en toe menst. pijn in mijn onderbuik. Ik heb ook constant vlinders in mijn buik.
Echt waar, ik heb maar 1 conclusie volgens word ik nu na mijn 15e ronde niet zwanger maar gewoon KNETTERGEK!!!

Ennuhh bedankt voor je lieve mail...

gr.

Anu

je kan best misselijk zijn voor de 4 weken hoor
ik heb het zelf nl ook en as zaterdag ben ik 4 weken zwanger
heb nl al 2 x getest
ik ben niet echt misselijk maar wel steeds het gevoel dat ik wat moet
eten en dan is het weer ok
heb ook al 2 weken buikpijn

gr. suk

Hihi Anu, ik noem je liever prettig gestoord .
Nog even geduld. Als het goed is heb je morgen je NOD he??
Ga voor je duimen dat die irritante rode duivel wegblijft.

Succes!!

TeHA

Terug
Bovenaan