Misselijkheid

<p>Goedemorgen meiden! </p><p>Mijn nod begint morgen als het goed is. Alleen heb al een paar dagen dat ik echt slecht tegen eten kan... (wat normaal echt nooit het geval is ha ha ) dat ik het vind stinken en geen trek heb... vanacht heb ik bijna de hele nacht moeten overgeven.. en voel me nu nog steeds heel misselijk, en heb en onwijze hoofdpijn maar totaal geen buikpijn..wel super duizelig..  normaal gesproken als ik iets verkeerds eet dan doet me buik ook pijn.. nou ging er een klein lichtje branden bjj me, het zou toch niet waar zijn dat ik toch zwanger ben want afgelopen maand hebben we eigeljjk niet heel veel "moeite" gedaan.. en volgens mij wat ik altijd al las is dat je de eerste 2 a 3 weken niet echt last hebt van misselijkheid en dat dat pas rond week 7/8 is.. dus ik vroeg me af of iemand het ook ooit eerder gehad heeft ? </p><p>Ik en me man willen wel graag een kindje maar we zijn nooit super serieus geweest met het in de periodes te doen wanneer het moet. </p><p>Wil mezelf ook geen slechte hoop geven! </p><p>En ook niet voor niks testen! </p><p> </p><p>Hooop dat jullie meer tips hebben ook tegen misselijkheid! ?</p>

Terug
Bovenaan