Misselijkheid

<p>Hallo lieve mensen, een hele gekke vraag. Kan het zijn dat je voordat je er zeker van bent dat je zwanger bent (daarmee bedoel ik voordat de zwangerschapstest iets kan registreren) je al (kots) misselijk bent? Ik ben nu een paar dagen honds broerd, zonder overgeven. Ik moet nog een paar dagen wachten dat ik een vroege zwangerschapstest kan doen, maar kan dit zijn? Ik voel me verder goed. </p>

Je zegt dat je zelfs nog geen vroege zwangerschaps test kan doen dus het lijkt me wel heel erg vroeg maar je weet het natuurlijk pas zeker als je een test hebt gedaan dus je zal nog even geduld moeten hebben. Spannend hoor!

De symptomen komen door de hormonen/het veranderen van je lijf n.a.v. zwangerschap, en dat begint allemaal pas vanaf de innesteling. Als ik het me goed herinner, is die op zn vroegst zo ongeveer een week na je ovulatie, vaak zelfs iets later. Het kan dus wel, er vanuit gaande dat je de early test maar een paar dagen voor je NOD doet, maar is wel "krap" om in die periode al heftige symptomen te krijgen. Sluit niks uit, heb wel gekkere dingen gehoord, maar logisch gedacht is de kans dus niet zo groot.

Ja ik denk zelf ook wel dat het heel vroeg is, maar ik kom opzich niet van die misselijkheid af... Verder geen enkel symptoom van ziek zijn... Vind het gewoon heel apart. 

Terug
Bovenaan