Misselijkheid

<p>Hallo dames ik ben nu bijna 8 week zwanger en de misselijkheid wordt elke week erger. Ik heb al pillen gekregen van de huisarts maar die helpen ook niet meer. Iemand nog tips.?</p>

Ik ben op advies van verloskundige met acupunctuur begonnen 2 maanden geleden en nu wekelijks. Mij heeft het geholpen iets beter te voelen. Bij mij hield het ook lang aan en voelde mij erg ziek en was bed en bank gebonden. Nu kan ik weer paar uur werken en beetje wandelen, alles rustig aan.

Net als bij BenB was het bij mij ook uitzingen tot de bevalling. Medicatie hielp wel iets (3 soort geprobeerd) maar ik bleef dagelijks overgeven. Als ik rustig aan deed (weinig prikkels) ging het beter. Als ik naar een verjaardag of naar zwangerschapsyoga oid was geweest was het standaard overgeven zodra ik thuis kwam. 

Bij mij hielp 
- niet teveel bewegen en niet teveel drukte om me heen 
- veel droge snacks: soepstengels, mariakaakjes, rijstwafels, wit brood etc. 
- af en toe een slokje cola (niet teveel, want caffeine, ook niet doen als je wel nog koffie, zwarte thee drinkt)
- niet te grote hoeveelheden tegelijk drinken 
- geen sterke geuren zoals, baardolie, gebakken vlees, curry, parfum, tankstation 
- geen schoonmoeders ? 
-gek genoeg maar waar: mc donalds! Absoluut niet teveel groenten en fruit. Dat at ik met brood erbij.
- emesafene

Terug
Bovenaan