Misselijkheid

Hi,

Ik kan niet meer.. 11 weken en 4 dagen zwanger momenteel en slik al metoclopramide sinds week 7 tegen de misselijkheid. Zonder geef ik 10 tot 12 keer per dag over.

Heeft iemand ervaringen of nog tips? Is het erg dat ik deze pillen zo lang achter elkaar slik?

Nou ik hoor graag positieve berichten.. negatieve zijn natuurlijk ook welkom hoor haha. Ik trek het gewoonweg even niet meer..

Ik ben momenteel 15 weken zwanger en ben vanaf 6 weken heel misselijk/ziek geweest van de zwangerschap. Ik heb dezelfde medicijnen gehad als jij en ben 3x opgenomen geweest voor een vocht infuus. Uiteindelijk heb ik bij 10 weken zofran gehad en pas daarna is het overgeven bij mij echt gestopt. Vanaf vorige week heb ik echt het idee dat het wat beter gaat en kan ik ipv de zofran weer de primperan gebruiken.

Mijn verloskundige heeft me al snel naar de site van de stichting ZEHG verwezen, daar staat veel informatie over hevige misselijk en/of braken en ook hebben ze een facebook pagina voor lotgenoten, daar heb ik veel aan gehad op het moment dat ik het echt even niet meer zag zitten.

Terug
Bovenaan