misselijkheid

dag allemaal.
ik ben 7 zwanger van 2e kindje en weer vreselijk misselijk met braken ong. 3 keer per dag. wie heeft voor mij de gouden tip, want op deze manier is zwanger zijn echt niet leuk meer. bij de 1e had ik het ook en dat duurde tot de 6e mnd. ik ben er echt ziek van, en heb alles al geprobeerd, med. van de dokter helpt niet (emesafene), ook homeopatische okugest helpt niet.
kleine beetjes eten en sóchtends beschuit met thee ook niet. ik hoop dat iemand mij het verlossende antwoord kan geven. dan kan ik toch weer gaan genieten van men zwangerschap.
groetjes margreeth
 
hee...
bedankt voor je reactie. nou ben ik absoluut geen cola fan. maar het is het proberen waard!!!
maar hoe werkt het gewoon een slok of glas wanneer je misselijk ben of voor of na het eten.
ik zit nu i.i.g. aan men 1e glas cola.. afwachten dus.
groetjes margreeth
 
Hoi Margreeth,

Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Ik heb het ook tot de 16e week gehad.
Ik had van de huisarts eerst ook emesafene, en dat hielp niet.
Later kreeg ik Cyclizine en dat hielp geweldig!Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!
Groetjes, Sanne (21 weken)
 
Hoi Margreeth,
bij mij hielp geen enkel medicijn, alleen wel steeds kleine beetjes eten. Omdat ik vooral in de ochtend overgaf zette ik 's nachts mijn wekker, at ik een of twee biskwietjes en daardoor nam de misselijkheid na het opstaan wat af. Bij mij nam de misselijkheid en neiging tot overgeven echt meer toe hoe langer ik niet at.
Hoop dat je er wat aan hebt,
sterkte
 
Hoihoi,
bij mij hielp een glas cola ook! Zelfs 's ochtends op de nuchtere maag. Oké je gaat er dan wel van boeren, maar ook dat lucht weer op. Pilletjes tegen reisziekte (primatour) hielpen ook uitstekend ! (als je de cola beu bent)



 
haalooooo allemaal
bedankt voor al jullie tips!!!! ik hoop dat er nog vele volgen...
ondertussen gaat het steeds slechter. ik ben er echt ziek van, steeds koud en alles komt er zowat uit (lekkerr!!!)
we hebben besloten om onze iris maar even naar me schoonmoeder te brengen dan krijg ik even wat rust. want zolang ik me maar heel rustig houd (muurstaren) dan gaat het iets beter...
groetjes een hopeloze zwangere bleeeehggg........
 
Terug
Bovenaan