Misselijkheid

Hoi,

Ik ben nu 7 weken zwanger en het is mijn eerste keer. Erg spannend allemaal en ik ben er natuurlijk ook erg blij mee. Ik ben alleen zo ontzettend misselijk.... dat ik zelfs geen etenslucht kan ruiken... het rare is dat ik op sommige momenten heel erg veel zin heb in chocola of in ieder geval iets zoets... Daarna ben ik natuurlijk weer misselijk. Normaal gezien geef ik nooit toe aan het eten van deze tussendoortjes. Weet iemand misschien andere oplossingen?
Alvast bedankt!
 
Hoi,

Je kan echt beter gezonde tussendoortjes nemen.
Ik was ook heel erg misselijk, echt 3 maanden lang, maar heb me vergaapt aan worteltjes dat is altijd goed. Jah, je moet er gewoon doorheen zien te komen voorlopig maar daarna gaat het echt een stuk beter weer met je hoor! Groetjes en sterkte,( er bestaat zwangerschapsthee, dat onderdrukt de missleijkheid een beetje, maar het gaat er niet van weg)
 
Ik ben ook zo misselijk! Ik hoef maar de keuken in te komen lopen en het eten te ruiken of ik lig al half te kokhalzen! En 's ochtends tandenpoetsen onder de douche is vre-se-lijk...

In ieder geval geen vette dingen eten, maar tomaten en komkommers ofzo. Probeer ik in ieder geval ook, nu ontbijten niet echt gaat.. hihi...
 
Ik heb voor mezelf een trucje bedacht om fatsoenlijk de ochtend door te komen. Ik zorg dat ik ´s avonds coor het slapen gaan niet zo veel meer eet zodat ´s ochtends mijn maag leeg is. Dan moet ik wel spugen maar er komt niets uit dus je staat alleen wat te kokhalzen. Vervolgens kan ik gewoon lekker ontbijten omdat mijn maag gekalmeerd is. Doe ik dit niet dan voel ik mij de hele dag belabberd. Misschien rare tip maar voor mij helpt het echt.
 
Ik ben nu 35 weken, maar ook zo misselijk, de eerste maanden ook, toen even niet en nu weer volop, het 'grappige' is inderdaad dat ik ook juist regelmatig zin heb in chocola of andere lekkere dingen.
Nu wil ik wel toegeven aan de andere dames dat gezond beter is, maar ik heb dus zin in chocola en niet aan wortel, dus ik trek me er maar niet teveel van aan en ik eet lekker chocola en als ik dan weer misselijk ben jammer dan, het komt er wel weer uit, ik doe er maar niet moeilijk over.
Ik heb ook gehoord dat je gewoon bepaalde behoeften hebt in de zwangerschap en dat je je soms juist beter voelt op gekke dingen.
Vorige week was ik weer eens beroerd na het middageten en heb al het brood weer uitgespuugd en toen wilde ik chocola, ik heb dus even later daar aan toegegeven en een kitkat chunky opgegeten en ik moet zeggen dat ging prima, zeg jij maar waar het aan ligt, ik denk verder niet meer zo na, ik eet gewoon en als het niet zo goed gaat jammer dan.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan