misselijkheid

Hallo allemaal. Ik ben nog maar net zwanger. Vrijdag een test gedaan en joepieee die was positief. Ik vraag me alleen af hoe het komt dat ik bv gisteren echt ineens zo misselijk was dat ik echt bijna van mijn stokje ging. En vandaag heb ik eigenlijk bijna geen last van misselijkheid...vreemd vind ik.
 
Tja, het menselijk lichaam is een vreemd iets he? Het kan ook goed te maken hebben met wat je gegeten hebt. Het lichaam ondergaat allerlei veranderingen, dus het kan best dat je op sommige dingen anders gaat reageren. Hou gewoon voor jezelf eens bij wat je op een dag allemaal eet. Wie weet zie een bepaald patroon en kun je bepaalde dingen beter even vermijden.
Geniet van je zwangerschap
Audrey
 
hallo ik ben samantha en ben zwanger van me tweede kindje en misselijk word je door hormonen die je aan maak maar dat word langzaam minder en hoef je je echt niet druk over te maken groetjes samantha
 
Wat leuk! Wij hebben ook vrijdag een test gedaan en die was gelukkig positief. Ik heb tot nu toe nog heel weinig last van misselijkheid. Dat verschilt per persoon.
 
Terug
Bovenaan