misselijkheid

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben moeder van 2 kids, 4 en 1,en ben nu 9 weken zwanger van m'n derde.
Bij beide zwangerschappen ben ik tot de laatste dag van mijn zwangerschap misselijk geweest. Ben nu ook weer straal misselijk, ben bang dat het nu ook weer tot het eind duurt. Ik heb nu gelezen over de Sea-band. Wie heeft daar ervaring mee.
Of heeft iemand anders nog goede tips.

Alvast bedankt

Petra

Hoi Petra,

Hier nog zo een die al de hele zwangerschap misselijk is.... Ik ben nu 26 weken zwanger van onze eerste. Ik heb twee keer in het ziekenhuis gelegen aan het infuus, toen mijn moeder met deze bandjes aan kwam zetten. Het werkt d.m.v. acupressuur.
Het heeft mij wel iets geholpen.

Daarna ben ik bij een acupuncturist geweest, en dat hielp bij mij nog beter. Op het moment is het nog steeds niet over, maar het is inmiddels draaglijk....Maar daar weet je vast over mee te praten....

Verder hielpen bij mij niet zoveel dingen. Medicijnen van de gyn en huisarts deden niets. Pepermuntthee wil ook nog wel eens helpen.

Succes en ik hoop dat het snel wat beter gaat!

Groetjes Lilian

Hoiii,

Helaas geen tips.. maar wil wel zeggen dat ik een beetje kan begrijpen hoe je je voeld!! Ben zelf nu 10 weken, en heb me nog nooit zo rottig gevoelt!! Hoop dat het minder word. Wat ik wel heb gehoord is dat een schep vanilla vla wel helpt tegen maagzuur. Heb ik ook erg veel last van!!

heel veel succes verder!! En zodra ik iets hoor waardoor we (alle andere misselijke zwangere vrouwen ook) ons beter voelen hoor je het!!

liefs

Hai Petra,

Sea-band heeft bij mij niet geholpen :-(

Gebruik nu Emesafene zetpillen en geef nu nog maar 1 a 2 keer over per dag ipv 5 - 7 keer.

Groetjes
Chris

pfff, die misselijkheid, ik gaf op een gegeven ogenblik wel 6 x op een dag over, niet leuk meer. Gelukkig ging het bij mij zo rond een week of 15 over van de ene op de andere dag. Wat mij een klein beetje geholpen heeft waren bananen. Was een tip van een collega van mij, misschien helpt het iets. En wat iedereen adviseerd is een cracker oid langzaam opeten voordat je 's morgens opstaat.

heel veel sterkte

mama_ilse (39 weken)

hoihoi

ik ben ook al vanaf het begin van de zwangerschap misselijk
en moet meerdere malen per dag overgeven
er zijn genoeg mensen die zeggen dit of dat kan helpen
maar bij mij helpt ook niks
het hoort er helaas nou eenmaal bij
die pillen van de gynacologe werkten bij mij ook niet

liefs soepkipje

Een vriendin van mij is bij de homeopaat geweest en heeft daar iets gekregen wat helpt.
Wellicht het proberen waard.

Hoi Petra,
Deze zomer heb ik de sea band gekocht omdat ik vaak reisziek wordt.
Inmiddels ben ik zwanger en tamelijk misselijk, maar helaas heb ik geen baat bij de sea band. Maar misschien jij wel...?!
Ik heb druppels gekregen van mijn huisarts van Weleda. Misschien moet je dat eens proberen. Het is homeopatisch. Soms denk ik dat ze werken, maar soms ook niet. je kunt het proberen.
Veel sterkte!!!!
Jolien

Terug
Bovenaan