Misselijkheid

Toch weer een beetje balen, gaat t net zo een 2 weken goed met eten.
Ben ik nu al weer een dag misselijk en weer moeite met eten.
Vandaag ben ik 12 weken en had gehoopt dat ,het nu toch wel over.minder zou zijn.
Heel vervelend want het vermoeid je zo , omdat je steeds boven die pot hangt en er niks wil komen....
Hopelijk voel ik me weer gauw beter, want het gaat net zo goed met me.

Hey Marielle,

Die misselijkheid is echt zo vermoeiend, weet helaas precies wat je bedoelt! Soms ben je het echt zo zat...maar ja alles voor ons wondertje :)
Bij mij begint het nu (11+3) klein btje af te nemen maar dat had jij dus ook?
Hoop dat je snel weer opknapt en vooral dat het weg blijft ik kijk al erg uit naar die magische 12 weken.

Groetjes Elain

dat is zo verschrikkelijk ! ik had het ook tot week 14 en toen voelde ik me stukken beter.ik was ook echt niks waard hoor die weken..alle energie ging in overgeven zitten.maar het komt weer goed ;-)
hoop dat je er snel vanaf bent!

liefs kim mama van jari (bijna4) en 25weken en 5dagen zwanger van onze 2dezoon

balen he , ik heb er ook al 87 weken last van. Ik zit nu n week 12 maar ik geef nog steeds minimaal 3x per dag over. Daar ben ik echt een beejte klaar mee aar ja je moet er schijnbaar wat voor over hebben

hoi meiden ik kan niet zien wat ik typ dus erg vervelend..
ik bbof evht heel erg want ben helemaal niet misselijk,ben 11weken 1dag zwanger van een tweeling!heel bijzonder allemaal!

fijne zwangerschap allemaal.

liefs zonnetje

Hoi meiden

Ik ben blij dat ik niet de enige ben, en er herkenning is.
Mijn tweeling maakt t me dus lastiger als jou tweeling Zonnetje...

Gr Marielle

hoi,

ik had begrepen ja dat je ook zwanger bent van een tweeling,marielle,bijzonder he!
heb jij al een buikje?ik pas al mijn gewone kleding nog,tot nu toe gaat me zwangerschap echt heel goed!

groetjes zonnetje

He Zonnetje....
Ja heel bijzonder....Ik pas alles ook nog gewoon , ook omdat ik wat verloren ben door al dat spugen.
Ik denk dat ik in het nieuwe jaar moet beginnen met kopen...
Fijn dat het zo lekker gaat, naast misselijkheid en moeheid met mij ook...

Gr Marielle

Terug
Bovenaan