Misselijkheid

He Floor.
Ik herken het. Het schijnt bij sommige zwangere normaal te zijn dat de kwalen van begin zwangerschap weer terug komt. Dat vertelde de vk laatste bezoek.
Het betekend ook dat je de laatste tijd druk bent geweest. Rust is erg belangrijk en beste medicijn,
Toen ik twee weken geleden iedere dag over gaf ben ik op advies van vk rustiger aan gaan doen en paar dagen thuis gebleven en dat hielp.
Ik weet niet of je wat aan mijn advies hebt. Als je het niet vertrouwd zou ik de vk bellen. 7x overgeven op een dag is veel.
Succes enne laat je effe weten hoe het met je gaat?

x

Hmmm....misselijk ben ik wel, gelukkig hoef ik niet over te geven. Volgens mij komt de misselijkheid bij mij van m'n maagzuur! Dit heb ik overigens niet gehad in de andere zwangerschappen...
Succes ermee, de laatste weken kunnen toch al zwaar zijn.

Hoi,

ja, ik heb er ook last van. Sinds een weekje ongeveer denk ik. Gelukkig niet zo erg dat ik ervan ga overgeven... (begin van de zwangerschap wel gehad). Heb daarbij ook veel last van mijn darmen. Logisch eigenlijk, alles zit in de knel. Bij mij helpt het om veel kleine beetjes te eten...
Had er trouwens de vorige zwangerschap ook last van, ook op het laatst (en toen ook de eerste 22 ZUCHTweken)
Voor mij ook wel een teken dat het de laatste loodjes zijn, maar zou het inderdaad even navragen als je er geen goed gevoel bij hebt.

Sterkte!

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan