misselijkheid

even een vraagje..vanaf welke week werden jullie misselijk?
ik had het bij de zwangerschap van mn dochter vanaf de 7e week..nu voor dat ik wist dat ik zwanger werd, misselijk en hoofdpijn, nu 5wk zo af en toe, gisterochtend moest ik bijna rennen, vanochtend gewoon een bleh gevoel..en 's avonds eet ik me vol haha
 
je lichaam herkend het hormoon nu gewoon wat sneler dus kun je er eerder last van krijgen maar het hoeft niet .Ik was nu ook al misselijk voor dat ik een test had gedaan .( ik heb een test gedaan bijna een week voor dat ik ongi moest worden ) en toen gaf die al aan dat ik zwanger was . Bij mijn eerste zwangerschap heb ik wel 5 testen moeten doen voor dat het posetief was . ik denk dat je lichaam iedere keer weer anders reageerd op de zwangerschap .
ik hoop voor je dat de misselijkheid snel weer weg is .

liefs evelien
 
je kan met iedere zwangerschap anders reageren op de veranderingen in je lijf.

Als je misselijk bent en moeite hebt met eten zorg dan in ieder geval dat je goed blijft drinken gedurende de dag: melk bouillon, sap, thee
prettig dat je 's avonds wel goed kan eten dan is gedurende de nacht je maag gevuld. Ik werd nog wel eens ' nachts misselijk wakker als ik me omdraaide.

Er zijn allerlei tips tegen misselijkheid, probeer ze gewoon uit en kijk wat er voor je werkt. De een zweert bij beschuitje als ontbijt, ik at graag kaas, melk pap, chocomel. Ieder is anders. Succes
 
Ik had tijdens mn eerste zwangerschap met 7 weken last van misselijkheid. Nu ben ik 4,5 week zwanger en heb er al een paar dagen last van, precies het zelfde als jou.... Als ik maar op tijd eet kan ik het redelijk onderdrukken! Hoop voor je dat het snel minder wordt!

 
Terug
Bovenaan