misselijkheid !!!

hoi iedereen,

ik ben nu al bijna weer 7 weken maar ik heb sinds vorige week letterlijk 24/7 last van misselijkheid.Ik ben vandaag hiervoor naar de HA gegaan en heb gembercapsules gekregen iemand ervaring of misschien een andere tip ik heb al van alles geprobeerd maar niets helpt.Ik word en voel me hierdoor gewoon beroerd :(
 
Ontbijten voor je uit bed komt, dus man lief laten maken. Steeds kleine beetjes eten, ik at steeds een maria kaakje bij onze dochter. Had van de polsbandjes gekocht maar dat hielp niet echt. Goed blijven drinken al kom het er gelijk weer uit. Je hebt voldoende vocht nodig. Uiteindelijk 3 mnd 24/7 misselijk geweest en de rest zo af en toe overgeven. Hopelijk gaat het snel voorbij.
 
In al mijn drie zwangerschappen heel erg misselijk geweest. Acupunctuur (geen idee hoe je het schrijft ;-) ) hielp heel erg! Duurt eerst een paar behandelingen maar is absoluut de moeite waard. Dat is eigenlijk het enige wat hielp, die eetttips werkte voor geen ene meter.
 
ik at steeds een klein beetje en bij mij hielpen rozijnen en cup a soup heel erg. Maar nu bij de 2e ben ik veel misselijker en helpt het ook niet. Ik word al misselijk van de geur van brood. Dus ik kan ook wel wat tips gebruiken.
 
@maris85 inderdaad bij werkte ook geen tips alles wat ik probeerde lukte niet ik heb wel 10 dagen emesafene zetpillen gekregen van de ha en die hielpen iets niet veel maar iets dus misschien een idee,en heb gisteren bij een rondleiding van de geboortekliniek een natuurlijk thee tegen misselijkheid gehaald vandaag ga ik het proberen maar ik moet wel zeggen dat ik sinds gisteren spontaan minder misselijk ben dan de afgelopen weken misschien is het hcg toch nog gedaald geen pieken meer of schijn ben ik morgen weer even beroerd als voorheen we gaan het zien :)
 
@miymiy: fijn dat de misselijkheid daalt. Hier lijkt het ook minder, ben op consequentere tijden gaan eten en kleinere porties en dat helpt blijkbaar ook. Nu ben ik alleen 2 dagen thuis geweest dus ik ben benieuwd of het op mn werk ook vol te houden is. Zal wel opvallen aangezien ik normaal alleen om 12 uur eet.
 
Terug
Bovenaan