Misselijkheid

Pfff zijn jullie ook zo ontzettend misselijk? Als ik een dagje niet overgeef is dat echt een uitzondering. Vaak in de ochtend overgeven maar soms ook nog wel eens om 12u ofzo.. En voel me ook de hele dag belabberd! Getsie hoop dat dit gauw over is en dat ik lekker kan gaan genieten.. Ben ik de enige die zich zo voelt? Verder heb ik geen klachten en ben ik superblij hoor dat ik zwanger ben! Maar deze momenten moet ik echt ff doorzetten!

Oh, wat balen dat je zo beroerd bent!
Ik heb het ook wel... maar eigenlijk alleen savonds, na het avondeten ben ik vreselijk beroerd.
Rest van de dag heb ik wel last van oprispingen en lichte misselijkheid. .. maar niet zo erg dat ik moet overgeven.. gelukkig!

sterkte! Op naar de 12 weken... ze zeggen dat het vanaf dan beter moet gaan....
laten we het hopen!

Hier ook niet zo heel veel last van misselijkheid...Sterkte meid..!! Hopelijk over een paar weekjes over..! Het is zo lastig om te genieten als je je zo beroerd voelt he...
Hier wel heel moe, maar voor mn gevoel al iets beter..Heb gelukkig bij geen van mijn 3 zwangerschappen overgegeven....

Hier ook geen last van! Bij mijn vorige zwangerschap ook niet echt. Maar moet wel zeggen dat ik goed verdeeld over de dag moet eten, anders word ik wel misselijk!

Ja vandaag was het weer 3x raak:(
Gelukkig gaat het in de loop van de dag beter en na het avond eten fleur ik wat op!
Morgen even naar de dokter want heb ws een blaasontsteking.. Tja dat krijg je als alles eruit komt.. Waarom is iedereen die ik spreek niet misselijk?! Nog frustrerender! Ik weet wel dat ik niet de enige ben! En ontzettend fijn voor jullie dat jullie het niet zo erg hebben.. En ga er vanuit dat ik straks gewoon lekker kan gaan genieten.. Maandag echo dus daar kijken we naar uit! Groetjes

Herken het! Bij alle 3 de zwangerschappen misselijk, vorige van 3 weken tot 16 weken. Nu ook al vanaf 3 weken, bij vorige zwangerschap met medicijnen begonnen omdat ik niet voor mijn dochter kon zorgen. Gewoon totaal lam geslagen, maar hoefde niet te spugen. Nu al vanaf 4 weken medicijnen maar lijkt sinds paar dagen niet meer te helpen. Zo vervelend, 24/7 misselijk. Bah

Oh wat erg! Dan valt het bij mij nog wel mee. Ben wel misselijk, maar houd het er wel in. Alleen autorijden kan ik nu niet tegen, 2 keer al overgegeven. Ga dus voorlopig geen grote afstanden meer rijden!

Terug
Bovenaan