missen jullie het ook wel eens....

.....dat uitslapen!
We hebben een heerlijk ventje van (bijna) 10 maand waar ik geen genoeg van kan krijgen, maar dat afentoe uit kunnen slapen en echt even helemaal uitgerust wakker te worden mis ik wel hoor.

Eigenlijk geen klagen hoor, onze zoon slaapt prima, maar wordt wel altijd rond of voor half 7 wakker en ik zou best eens langer willen slapen. Vooral in het weekend/ vrije dagen en ik merk dat ik inmiddels bijna altijd wel wat vermoeid ben. Kan gelukkig wel nog lekker alles doen, maar vooral de avonden zijn soms erg moeilijk wakker blijven en dan verdwijn ik ook maar op tijd in m'n bedje. Helaas is dat niet altijd even gezellig....

Groetjes,
Marije
 
Ook mijn man en ik misten dat uitslapen enorm. Daarom hebben wij daarover een afspraak gemaakt. Elke zondag mag 1 van ons uitslapen tot 10 uur. De ander gaat dan met de kleine naar beneden. Natuurlijk kan dat alleen op zondagen dat er geen uitstapjes of bezoeken gepland zijn. Op zulke zondagen schuift de uitslaapbeurt gewoon door. Niet zo gezellig als met z'n tweetjes uitslapen, maar toch een goed alternatief. En als het niet echt meer lukt om nog even te slapen ga je gewoon lekker in bed tv kijken of de krant lezen. Gewoon even lekker luieren.
 
Hoi,
Bij ons valt het wel mee. Jari krijgt rond half 8 de fles en dan gaat hij terug naar bed tot een uur of 10. Ik blijf dan lekker even liggen tot 9 uur. In het weekend gaat dat eigenlijk ook zo, maar we brengen Jari ook regelmatig weg. De oma's vinden het keileuk als hij komt logeren en Paul en ik hebben tijd om 's avonds samen leuke dingen te doen en lekker uit te slapen.
Groetjes Helene
 

Ooooooooooh........... Uitslapen! Lijkt me ook zo lekker om weer eens goed te doen! Ik ben ook elke dag om half 7 uit bed voor de 1e voeding van de dag. Mijn vriendje blijft regelmatig liggen tot 8 uur ofzo (als hij niet erg vroeg moet werken). En Bram wil na deze fles ook niet direkt weer slapen en 2 uur later weer m'n bed in vind ik ook niks! En meestal slaapt hij dan maar een 1/2 uurtje...... Ben ook erg moe, elke avond en lig er meestal voor 10-en in. Mijn vriendje doet wel altijd de laatste fles (22.30) en dat moet ook gewoon anders houd ik het niet vol. heel af en toe draaien we het om, maar hij kan mij 's morgens niet zo goed laten slapen. Komt dan aldoor van alles vragen. Dus echt slapen wordt het dan niet meer......  Maar........ volgend weekend gaat Bram logeren bij opa & oma, dus......... dan kunnen we iets langer blijven liggen!
Groetjes Karen

www.ukkiesweb.nl/bramveninga
 
UITSLAPEN!!!!!!! Beter: slapen in het algemeen....
Dat ik dat vroeger niet wat meer gewaardeerd heb.... hahaha.

Mijn man en ik hebben de volgende afspraak: aangezien ik BV geef en alle voedingen doe (dus ook 's nachts) is hij 's ochtends de pineut. Ik krijg haar om 7 uur 'geserveerd' in bed, geef haar BV en hij neemt haar dan weer mee. Gaat zich wassen en aankleden (zij zit dan in haar wipstoeltje lekker te kijken) en gaat dan ontbijten met haar. Om 8:15 brengt hij haar weer naar mij en gaat hij naar zijn werk. Ik kan dus heerlijk blijven liggen tot 8:15 (behalve op de 2  dagen dat ik moet werken, dan ga ik er ook om 7 uur uit).

In het weekeinde laat hij mij zelfs slapen tot een uur of 10. Maar dat heb ik ook echt nodig omdat onze lieve schat eigenlijk elke nacht wel komt om een voeding (en ze is nu een jaar). Voor ons werkt dit echt goed: ik de nachten, hij de ochtenden!

Groetjes!
 
Onze Bowen komt ook iedere ochtend rond 6 uur/  half  7 voor de eerste keer en slaapt dan meteen weer door tot een uurtje of 8/  half 9.  Omdat ik BV geef doe ik elke voeding.  Mijn probleem is als ik die eerste voeding heb gegeven, ik dus niet meer kan slapen, terwijl ik nog hartstikke moe ben.Ik blijf  lekker  in bed wat lezen ofzo.  In het weekend is het wel fijn om samen lekker te blijven liggen.  Vaak leggen we de  kleine (51/2)  maand)  tussen ons in als hij wakker is en spelen we wat met hem,  en zodra hij weer slaap krijgt, hup, terug naar zijn bedje!!! Gelukkig  doet hij dat ook makkelijk.  
 
oooooh uitslapen, hoe voelt dat ook alweer.
wij hebben een schat van een dochter van 9,5 maand en ze slaapt al sinds ze 5 weken was 's nachts door dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen maar ze komt 's ochtends rond 07.15 uur en wil dan echt niet meer terug naar bed en is echt klaarwakker en is heel erg gezellig aan het babbelen maar terug naar bed ho maar. Omdat mijn man een drukke zware baan heeft en 4 x 9 uur werkt voel ik me altijd een beetje "verplicht" om er de weekenden uit te gaan voor de fles voedingen zodat hij lekker door kan slapen. Ik werk zelf ook 20 uur en hoef alleen op de maandag geen vroege fles te geven omdat manlief dan thuis is maar op maandag begin ik altijd om 7 uur dus dan is uitslapen er ook niet bij. Nu biedt hij wel regelmatig aan hoor om er in het weekend uit te gaan om de fles te geven maar ik slaap zo licht dat ik alles hoor wat er gebeurt en ik dan toch niet meer kan slapen dus dan ga ik er maar uit om hem te laten slapen want hij hoort toch niks, hij is van het type dat 's nachts nog geen bom hoort knallen, dus ik doe het ook mezelf aan maar het lijkt wel of die vermoeidheid maar niet overgaat. Maar je weet waar je het voor doet en hoopt dat het snel overgaat en nog een paar jaar en dan kunnen we weer uitslapen (zouden we het dan nog kunnen?).

Groetjes Linda
 
Gelukkig hebben wij daar absoluut geen klagen (meer) over.

Onze kleine ukkepuk is zeker zo dol op uitslapen als wij zelf hihi. Doordeweeks maken we haar gewoon op tijd wakker, geen probleem. Maar in het weekend als we zelf ook uit willen slapen, slaapt ze heerlijk door tot een uurtje of 9 a half 10. Zelfs 10 uur heeft al wel eens meegedaan. Zalig!
 
Terug
Bovenaan