Missen sommigen van jullie ook hun man vannacht door de storm?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Een eenzaam nachtje komt eraan: manlief is gestrand op Utrecht Centraal en brengst de nacht door in de Jaarbeurs.... De arme schat! Heb nog geprobeerd een hotel voor hem te boeken, maar alles zat helemaal vol!

Hij zou een pakje kaarten kopen en wat mensen zoeken om te gaan klaverjassen. Hij ziet het niet echt zitten om ook daadwerkelijk te gaan slapen daar. Nou, hopelijk kan hij morgenochtend op tijd weer richting huis. Zijn mobieltje is ook nog leeg; lekker handig....

Nou, moest even mijn verhaal kwijt. Ik ga nu zelf maar mijn mandje opzoeken. Gelukkig geen veldbedje.....

Liefs, Vennie

ahhhhhhhhhhhh zielig voor hem dat het maar gauw over mag zijn he en voor jou slaap leker jolanda

ahhhhhhhhhhhh zielig voor hem dat het maar gauw over mag zijn he en voor jou slaap leker jolanda

Ook ik heb mijn vriend moeten missen, maar die had gewoon nachtdienst (politie). Alhoewel ik wel heb gevraagd of die even wilde bellen als hij op bureau was, want ik vond het maar niks die storm. Gelukkig was alles goed en heb ik heerlijk kunnen slapen.
Is best lekker af en toe dat grote bed voor je alleen.
Groetjes V.

nee, gelukkig niet.

Me partner was wel heel laat thuis, omdat hui op de terugrit vanaf amsterdam naar utrecht cs is gereden om mijn vader op te halen.

toen ze hier waren bleek er ook nog een hele gelukkige collega van me vader mee te hebben gereden.

en we hebben maar 1 logeerbed, dus zijn ze toch met mijn auto verder gereden naar het oosten.

Me vader gebruikt medicatie en moest er echt niet aan denken dat die in de jaarbeurs zonder medicijnen moest blijven.

groetjes Barbra

normaal is mn man de hele week van huis,maar omdat ik op t eind loop en dreigde te vroeg te bevallen komt ie savonds thuis.het was wel heel gevaarlijk met de vrachtwagen op de weg,maar gelukkig heeft ie t gehaald.het lijkt me echt afschuwelijk als je niet naar huis kan en op een stretchertje in een hal moet slapen!ik had dat bijna meegemaakt,vorig jaar met die sneeuwstorm.ik dacht al moet ik 6 uur lopen,ik ga naar huis!gelukkig was mijn trein een diesel en geen electrische,dus die reed wel.er is wel een hoop ellende geweest he,gisteren.gelukkig is t voorbij.al hebben de nabestaande van de doden daar niks aan.
groetjes kari

Sterker nog.. ik was zelf gestrand. 130 Km van huis, 35+ weken zwanger, alleen met de auto.. daar zat ik dan! Gelukkig kon ik het nieuws volgen op internet en heb ik nadat het weers- en verkeersalarm was  ingetrokken weloverwogen besloten toch naar huis te rijden. Goed thuisgekomen, midden in de nacht natuurlijk.. ik heb de laatste werkdag (cursus)  voor mijn verlof wel héél spannend gemaakt.

Als ik het had geweten was ik nooit op pad gegaan, we kregen pas heel laat te horen dat er een alarm was uitgeroepen en toen  werd al afgeraden om naar buiten te gaan. Ik weet één ding zeker: zo'n weeralarm neem ik vanaf nu serieus, ook al blijkt de storm achteraf een matig windje te zijn: ik blijf mooi thuis!

Lyanne

Terug
Bovenaan