missen

Hoi meiden,

Ik heb het gevoel dat ik zoveel mis hier op het forum. Ik heb nog steeds geen internet bij mij thuis en kan alleen maar op mijn werk kijken en dat kan ik ook weer niet de hele dag. Zo'n weekend hakt erin zeg, zoveel nieuwe berichten. Maar goed. Ik heb volgens de berekening afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad, maar voel hier echt helemaal NIETS van!! Zijn er meer meiden die dat hebben? 24 juli is mijn NOD tenminste als het goed is. Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen, maar afgelopen keer was ik 1 dag overtijd. Dan kan het dus zijn dat mijn NOD 25 juli is???? Heb in ieder geval om de dag geklust behalve het weekend elke dag, dus we doen ons best weer...

Liefs Ilona
 
Mijn internet doet het thuis ook niet en heb dus ook alleen tijd op werk, wat heel vervelend is! Vanochtend direct kijken wat er allemaal is gebeurd en dan is dat inderdaad veel. Maar ik voel mijn eisprong ook niet eind vorige week drie dagen een beetje pijn in de buik maar echt een beetje, misschien de rijping van de eileiders voor de eisprong(heb ik ergens gelezen). Het weekend nergens last van en vandaag weer een beetje last van buik. Ik zit dus ook erg te twijfelen voel ik het nu of niet. Eind vorige week iedere dag geklust en het weekend dus helemaal niet volgens kalender op babybrabbel was gisteren mijn vruchtbaarste dag gewoon niet geklust. Vanavond dan wel vermoed ik en dan maar weer afwachten. Ik denk vaak kon je maar even naar binnen kijken, wordt het een stuk gemakkelijker van. Ik heb mijn nod 26 juli ook regelmatige cyclus van 28 dagen tot nog toe. Hoe kom je aan de berekening eigenlijk? En ik dacht dat je in juni je nod op 30 juni had hoe kom je dan met een 28 dagen cyclus op 24 juli?? Of zit ik nu mis met jou datum
 
hoi ilona, ik ben niet zo'n rekenfiguur
maar ik was vorige maand twee dagen over tijd met een cyclus van 22dgn. nu zit ik op dag 23 en nog niets dus ik tel er nu ook maar 2 dgn bij omdat mijn cyclus dan toch 24 dgn moet zijn net als vorige keer.
succes! gr. petra
 
Terug
Bovenaan