missen

Hoi. ik ben zwanger 17 wkn. Ik ben zwanger van de tweede. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het er erg moeilijk mee. En nu voel ik ook zo het gemis. Mijn moeder leeft niet meer ze is alweer bijna zes jaar niet meer onder ons. Maar god, je kan haar toch niet missen? Ik ben nu 26 jaar, ik was erbij toen ze stierf. Kut, zo voel ik me. Waar ben je mama? Ik word nu voor de tweede keer moeder. Het is moeilijk om nu de oudste vrouw van de familie te zijn (mijn oma's leven ook niet meer). O ja, en ik kan dus niet echt met mijn schoonmoeder overweg. Ik ben gewoon zielig, zo voel ik me. Wat een van-me-af-schrijf verhaal.
groetjes een verdrietige
 
Ik kan het me enorm goed voorstellen hoor! Ik ben 4 jaar geleden mijn mamma verloren aan die rotziekte en mis haar nu ook meer dan ooit. Ik zit nu in mijn 8e week en denk ook, waarom mocht jij dit niet meemaken. Het doet enorm veel pijn...

Heel veel sterkte wil ik je wensen en ik weet wat je doormaakt, en dat is inderdaad kut...

Liefs Spike
 
Dan te bedenken dat ik mijn moeder nog wel heb Ik ben 27 en verwacht ons derde kindje. Maar ze is net een kind soms vraag ik me af hoe ze ons groot heeft gekregen. Al moet ik zeggen dat ze niet altijd zo is geweest. Maar het word steeds erger ik kan met mijn dochter van 6 een "volwassener" gesprek voeren dan met mijn moeder van 50. Ondanks dat mijn moeder nog leeft weet ik hoe het voelt om je moeder te moeten missen.

Ik ben blij dat ze mee mag maken dat ze haar derde kleinkind krijgt maar ik vind het zo piep piep dat ik niet met haar kan praten als 2 volwassen vrouwen.

Lichaamelijk heb ik dus wel een moeder maar geestelijk tja. Sorry ik houd veel van haar en 3 jaar gelden zijn we haar bijna verloren aan kanker wonder boven wonder is ze er boven op gekomen, maar het niet kunnen cominiseren met haar is ook vreselijk.
 
Hey meis,
Ik voel met je mee. Ben 4 jaar geleden mn vader aan kanker verloren.
Papa en ik waren 2 handen op een buik. Mijn moeder heeft inmiddels een andere vriend en het idee dat mijn kindje straks opa tegen hem zegt maakt me ziek.
Ik mis mijn vader ontzettend op dit moment. Er zijn niet veel mensen die het aan me zullen merken, ik heb het er te moeilijk mee om veel erover te praten. En opmerkingen over opa's en oma's snijden dwars door je ziel.
Heel veel sterkte en liefs Tanja
 
wat ongelooflijk rot voor jullie,mijn vader is 2 jaar geleden voor de dood weg gehaald dus ben ook erg dankbaar dat mijn zoontje een opa heeft,ik wil jullie erg veel sterkte wensen.
 
Lieve allemaal

Ik voel met jullie mee mijn moeder is al 25 jaar doet en het doet nog pijn vooral nu ik zwanger bent ik zou zo graag willen dat ze trots op me was en dat ik een moeder had waar ik op terug kon vallen als ik het een beetje moeilijk heb ik moet zeggen de scherpe kanten gaan eraf maar het missen blijft ongelovelijk
Heel veel sterkte meiden het is en blijf kut.

gr. janny
 
Terug
Bovenaan