missen

Hallo meiden,
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Het is voor mij alweer een jaar geleden dat ik deze site bezocht. Ik was toen net zwanger en heb er heel veel aan gehad. In februari ben ik bevallen van een prachtige zoon. Echt een heerlijk ventje.
Alleen als ik nu alle berichten weer lees en zwangere vrouwen zie mis ik alles. Het was zo'n heerlijke tijd zou nu wel weer zwanger willen zijn.
Meiden heel veel geluk en een plezierige zwangerschap en veel succes met de bevalling.
Geniet ervan.
XXX
 
leuk dat je even een berichtje achter laat.
Heerlijk om je zoon in de armen te sluiten en dat het een geweldig ventje is.
Ik moet nog even 12 weken wachten en dan is het voor ons ook zover...
Geniet lekker van de kleine.
xxx
 
Ik heb dat ook ja, ik ben in januari van mijn zoontje bevallen, maar mis het ook enorm dat zwanger zijn. Heb er nu natuurlijk het mooiste voor terug gekregen wat er is, maar ik vond het een hele leuke spannende en mysterieuze tijd, de zwangerschap. Maar ja, over een jaar of 2 maar weer he, nu eerst ff van mijn kleine mannetje genieten.
 
ja en ook ik heb dat,ik ben in april bevallen van een dochter,en ook al was het een moeilijke en spannende zwangerschap en een moeilijke bevalling(37 uur).toch zou ik zo weer zwanger willen zijn.maar ja ook nog maar ff 2 jaar wachten.en nu lekker van mijn dochter genieten,want voor je het weet zijn ze groot.
alle meiden die nu nog zwanger zijn geniet er maar lekker van.
mvg valeska
 
Bedankt voor jullie reacties ben dan niet de enigste.
Ik geniet er ook enorm van hoor over een jaar of 2 misschien weer.
Groetjes en een knuffel aan jullie schatjes.
En anoniem heel veel succes met de laatste lootjes. En dat je een heerlijk kindje krijgt. Zet m op.
Wendy
 
Terug
Bovenaan