Misser abortion

<p>Helaas hebben wij met de 7 weken echo te horen gekregen dat de echo er niet goed uit zag. Een week later moesten we terug komen en dat bevestigde het. Het vruchtje is al vanaf 5 weken gestopt met groeien. </p><p>Nu heb ik medicijnen gekregen die ik gister ochtend en avond heb ingebracht. Ik heb gister PCM moeten slikken en echt buikkrampen gehad. Heb wel wat bloedverlies maar niet zo extreem wat ze zeiden. Ook geen stolsels. </p><p>vanochtend werd ik wakker en was de hele buikpijn weg. Gaat er dan nog wat komen? Heeft iemand hier ervaring in? Aangezien ze het hadden over een piek bereiken en dat het daarna zou afnemen. Ik heb dat dus niet gehad. </p><p>Iemand ervaring die dit kan delen met mij?</p>

Ik heb ook een missed abortion gehad. Vruchtje was bij 6,5e week gestopt. Op die termijn is dat al een heel verschil met 5 weken zwanger. Dat is nog een stukje priller weer. Het zou goed kunnen dat je helemaal geen stolsels meer verliest en het lichaam het al deels zelf heeft 'opgeruimd' en dit bloedverlies het was, als soort verlate menstruatie. Als het goed is komt er nog een vervolgafspraak en dan checken ze d.m.v. een echo of je baarmoeder schoon is.
Veel sterkte!

Hallo,
Wij zijn er destijds pas met 10 weken achter gekomen dat het vruchtje ook met 5 weken gestopt was met groeien. Ik ben toen heel ziek geworden van de tabletten en daarna 4 uur aan een stuk echte weeen gehad. Bij mij kwam er echt een vruchtzak af ter grote van een ping pong bal. Daarna was de pijn zo goed als weg. Helaas was ik nog niet helemaal schoon en heb de tabletten nogmaals moeten doen. Daarna gelukkig wel alles schoon!
Sterkte!

Ik heb vorig jaar ook een missed abortion gehad wat gestopt was met 5 weken.
wij kwamen er bij 8 weken achter en bij 10 weken is het spontaan begonnen.
ik heb 1 week veel stolsels verloren en daarna kwam het complete vruchtje eruit. 
Weet niet hoe het met de pillen zou moeten gaan maar het kan dus best wel een week duren.
Heel veel sterkte de komende tijd!

Hoi,
In januari heb ik een missed abortion gehad. Ik zou 10 weken zijn maar begon te bloeden. Nu bleek ons vruchtje waar we 2 jaar op gewacht hebben met 7,5 week te zijn gestopt met groeien.
ik heb 2 dagen daarop enorme pijn gehad zeg maar “mini weeën” en verloor uiteindelijk een vruchtzak ter grote van mandarijn. Wij hebben ervoor gekozen om het te begraven in de tuin. Hier heb ik veel pijn en verdriet om gehad. 

Na 4 maanden was ik weer zwanger. Een goede echo bij 6 weken maar bij de 8 weken was het hartje gestopt. Het vruchtje is niet verder gegroeid dan 6,5 weken. 
Na een paar dagen begon ik te bloeden en verloor grote stolsels. Het vruchtje heb ik gemist deze keer. De pijn viel ook mee. Het leek meer op hevige menstruatie krampen. Uiteindelijk toch pillen gekregen om het laatste restje eruit te krijgen. 
Bij de 1e zwangerschap heb ik clomid gebruikt 100mg bij de 2e is het natuurlijk gegaan. 
Iedere miskraam voelt anders maar miin ervaring is wel dat de pijn vrijwel meteen weggaat als “schoon” bent. 
Heel veel sterkte voor alle dames! 

Dankjewel meiden. 
Zondag ochtend rond een uur of 11:00 zonder pijn te hebben kwam het vruchtzakje eruit. 
Nu 2 dagen later heb ik meer ellende als toen. Voel me emotioneel nog wel oke maar lichamelijk. Ik voel me zo beroerd. 
Hopelijk knap ik snel op. 
Bedankt voor het delen van jullie verhalen!

Terug
Bovenaan