Hoi Hannah!
Sorry voor late reactie, maar ben helemaal op hi hi!!!
Inderdaad veel harde buiken, praktisch de heel dag aan een gesloten.
Heb al 4 weken, sinds de 32e week voorweeen, maar dat heb ik bij alle zwangerschappen al, zo vroeg.Moet wel zeggen dat de voorweeen steeds heftiger beginnen te worden, en ook langer.Echt gemene steken die langer duren dan enkele weken terug.
Wat een geklaag he!!Nee, toch geniet ik er nog steeds van, en de oudste meiden helpen me met bijna alles.
Morgen, maandag 16:30 uur heb ik inderdaad een liggingsecho, maar moet zeggen, heb sinds afgelopen donderdag een gevoel dat de kleine gedraaid is.Heb 2 weken lag 'Moxa-therapie' gevolgt,een Chinese Kruiden Therapie rond je voetreflex, die in verbinding staat met je bekken.De eerste week was de kleine zooo wild zodra ik begon met de therapie, echt komisch, want toen ik er na een half uurtje mee stopte (je moet een soort wierookstokje ter dikte van een sigaar heen en weer bewegen naast je kleine teen, door manlief)
werd de baby weer helemaal rustig.En de 2e week was 'ie veel rustiger, maar voelde ik de trapjes heel hoog in m'n buik en toen ik donderdagavond merkte dat de kleine de hik had voelde ik dat heeeeel laag in m' buik, dus sindsdien heb ik goede hoop!We zouden eigenlijk afgelopen donderdag te horen krijgen of 'ie gedraaid was, bij de verloskundige, maar zij zei eerlijk dat ze het voor het eerst niet met zekerheid durfde te zeggen of ze nou een koppie of kontje voelde onderin!Ons geduld word flink op de proef gesteld ha ha!!Enfin, morgen weten we het.Zo niet, dan volgende week een keizersnede dus...
Ja, ik heb er verders erg veel zin in, een gezin met 4 kids, werkelijk noooit kunnen bedenken vroeger ha ha!!Maar ja, ben sinds 5 dagen 30 jaar....daar had ik vroeger ook nooit een beeld bij...
@Irene, dank voor de tip!Grappig zeg dat dat kan werken!!!Ik houd het in m'n achterhoofd, mocht de kleine nog niet zijn gedraaid.Dank!!!
Hou jullie op de hoogte!!!
Groetjes Roos.