@ missmama / Roos

Hey, ik las net ergens dat je in de laatste loodjes zit, 36 weken ben je nu toch van je vierde kindje? Oh, wat spannend, je bent zeker erg nieuwsgierig naar jullie ventje?!! Ben je het al goed zat met dikke buik en 3 andere kindjes? Kan het me voorstellen. Ik was zo blij toen Leah hier werd geboren met 38+ weken..... Hoe is het met harde buiken en voorweeën? En wat spannend of jullie beeb nu is gedraaid of niet? En of het dus een keizersnee gaat worden? Heb je zelf het gevoel dat ie gedraaid is? Hou je ons op de hoogte? Het is zo leuk om een gezin met vier te hebben!!
Succes met de laatste loodjes en succes maandag bij je liggingsecho!!

Hoi hoi,

Ik had van een vriendin gehoord (werkt op couveuze afdeling) dat het soms nog weleens wil helpen om een muziekdoosje af te spelen bij je kruis. En dat meerdere malen. Klinkt beetje vreemd.
Op cursus vertelde ik dat tegen stelletje waarvan beeb ook in stuit lag en die deden dat een paar keer per dag en de beeb was gedraaid.
Misschien heb je het al geprobeerd, maar wou je toch even tippen.
Succes maandag.

Liefs Irene

Hoi Hannah!
Sorry voor late reactie, maar ben helemaal op hi hi!!!
Inderdaad veel harde buiken, praktisch de heel dag aan een gesloten.
Heb al 4 weken, sinds de 32e week voorweeen, maar dat heb ik bij alle zwangerschappen al, zo vroeg.Moet wel zeggen dat de voorweeen steeds heftiger beginnen te worden, en ook langer.Echt gemene steken die langer duren dan enkele weken terug.
Wat een geklaag he!!Nee, toch geniet ik er nog steeds van, en de oudste meiden helpen me met bijna alles.
Morgen, maandag 16:30 uur heb ik inderdaad een liggingsecho, maar moet zeggen, heb sinds afgelopen donderdag een gevoel dat de kleine gedraaid is.Heb 2 weken lag 'Moxa-therapie' gevolgt,een Chinese Kruiden Therapie rond je voetreflex, die in verbinding staat met je bekken.De eerste week was de kleine zooo wild zodra ik begon met de therapie, echt komisch, want toen ik er na een half uurtje mee stopte (je moet een soort wierookstokje ter dikte van een sigaar heen en weer bewegen naast je kleine teen, door manlief)
werd de baby weer helemaal rustig.En de 2e week was 'ie veel rustiger, maar voelde ik de trapjes heel hoog in m'n buik en toen ik donderdagavond merkte dat de kleine de hik had voelde ik dat heeeeel laag in m' buik, dus sindsdien heb ik goede hoop!We zouden eigenlijk afgelopen donderdag te horen krijgen of 'ie gedraaid was, bij de verloskundige, maar zij zei eerlijk dat ze het voor het eerst niet met zekerheid durfde te zeggen of ze nou een koppie of kontje voelde onderin!Ons geduld word flink op de proef gesteld ha ha!!Enfin, morgen weten we het.Zo niet, dan volgende week een keizersnede dus...

Ja, ik heb er verders erg veel zin in, een gezin met 4 kids, werkelijk noooit kunnen bedenken vroeger ha ha!!Maar ja, ben sinds 5 dagen 30 jaar....daar had ik vroeger ook nooit een beeld bij...

@Irene, dank voor de tip!Grappig zeg dat dat kan werken!!!Ik houd het in m'n achterhoofd, mocht de kleine nog niet zijn gedraaid.Dank!!!

Hou jullie op de hoogte!!!
Groetjes Roos.

misschien lees je dit niet meer, want het staat al lang niet meer op de 1e pagina (grr, wanneer komt dat nieuwe forum nou, dat het bericht waarop wordt gereageerd, weer bovenaan komt te staan?!).... maar ben toch benieuwd hoe het gaat en of je voorweeën nog doorduren. Ik herken het heel erg, bij Leah heb ik vanaf week 30 voorweeën gehad, zelfs nog opgenomen geweest met 30 weken omdat ze dachten dat ze ging komen.... en vanaf die tijd rommelde het door, totdat ze met 38 weken echt zelf kwam..... Sterkte!!

Terug
Bovenaan