@missmamma/roos

hoihoi

denk open ff een nieuw topic is wat makkelijker hihihi

hoe gaat het met jou?
hoop voor je dat de kleine man zich snel aankondigd

ikzelf hoop er over een week of 3 a 4 vanaf te zijn want ook ik heb het helemaal gehad
ben zowel geestelijk als lichamelijk helemaal uitgeput door de pijn enz
ik mag van de neuroloog niet zelf bevallen en moet de 25ste voor t eerst na de gyn
hopelijk heeft ie zo'n medelij met me dat hij zegt dat de kleine meid een week later gehaalt word dmv keizersnee

ik lees heel af en toe nog mee op het andere forum maar tis daar zo stil en saai geworden dat ik er niks meer aanvind

veel succes met de laatste loodjes

veel liefs maurilla en karlijn

Hoi Maurilla,
Waarom mag je niet via natuurlijke weg bevallen, als ik vragen mag?
Het voordeel van een keizersnee is dat je weet waar je aan toe bent, ik word hier een beetje gek van het wachten!!!

Dus jij bent ook op...altijd een stuk pittiger he, zo'n 2e zwangerschap.
Soms vraag ik me af hoe vrouwen dit vroeger deden...die zo 10 kinderen baarden in 10 jaar!
Maar ja, toen was 't leven sowieso anders, merk dat deze 4e zwangerschap echt mijn max is, niet dat we nog plaen hadden, echt niet, maar ik merk dat dit mijn limiet is, telkens bekkeinstabiliteit, een chronische darmontsteking, wil niet zielig doen, maar 't vergt bij elkaar zoveel energie, maar dat moet jij vast herkennen...

Hoe reageer Karlijntje op je buik?Denk je dat het snapt?
Lenthe roept al maanden 'baby baby'' en prikt dan in mijn buik, maar doet dat ook bij haar zelf en bij papa!Ha ha!

Nou, ik ga nog effe met de beentjes op de bank, net een baby-wasje gedaan, hoe zoet weer al die kleine kleertjes he!
Zo kids van school halen en dan is 't weer gedaan met de rust!
Groetjes Roos.

hoi roos

de neuroloog heeft liever niet dat ik zelf beval ivm de dubbele hernia die ik rond de 21ste week heb gekregen en daarmee een week in het ziekenhuis heb gelegen en daarbovenop heb ik hevige bekkeninstabilliteit
lekker tegenstrijdig dus
ik krijg de 25ste meer te horen dan ga k voor t eerst na de gyn

ik vond het afwachten op de bevalling bij karlijn ook zo ellendig hahaha en mevrouw bleef netjes zitten tot de uitgerekende datum

hoe vrouwen dat vroeger deden weet ik ook niet maar ik ben echt helemaal op ben deze zwangerschap ook niks aangekomen alleen afgevallen , ben nu lichter als voor de zwangerschap ( vind k niet erg heb overgewicht )
kan gelukkig voor t kleine meiske geen kwaad maar voor mijzelf wel kom voedingstoffen en vitamine tekort terwijl ik gewoon normaal eet en netjes de zwangerschapsvit slik maar goed nog ff doorbijten hahaha

karlijntje reageerd heel positief op het beetje buik dat k heb
100x per dag moet de trui omhoog en broek omlaag en moet ze aai zusse doen en mijn buik kusjes geven en daarna gaat ze gezellig in mijn navel duwen en giert ze t uit omdat ik daar niet tegen kan
bij mijn man ( hahaha raar om te typen , mijn man ) vind ze t ook leuk om in de navel te porren en heel soms zegt ze dan ook aai zusse maar dan zeggen wij dat pappa geen zusje in zijn buik heeft alleen mamma

ik heb net ook ff leker op bed gelegen ff uurtje bijtanken hahaha
de babywas heb ik een tijdje terug al gedaan zoo klein weer allemaal héééérljk

groetjes maurilla

hoi roos

de neuroloog heeft liever niet dat ik zelf beval ivm de dubbele hernia die ik rond de 21ste week heb gekregen en daarmee een week in het ziekenhuis heb gelegen en daarbovenop heb ik hevige bekkeninstabilliteit
lekker tegenstrijdig dus

ik vond het afwachten op de bevalling bij karlijn ook zo ellendig hahaha en mevrouw bleef netjes zitten tot de uitgerekende datum

hoe vrouwen dat vroeger deden weet ik ook niet maar ik ben echt helemaal op ben deze zwangerschap ook niks aangekomen alleen afgevallen , ben nu lichter als voor de zwangerschap ( vind k niet erg heb overgewicht )
kan gelukkig voor t kleine meiske geen kwaad maar voor mijzelf wel kom voedingstoffen en vitamine tekort terwijl ik gewoon normaal eet en netjes de zwangerschapsvit slik maar goed nog ff doorbijten hahaha

100x per dag moet de trui omhoog en broek omlaag en moet ze aai zusse doen en mijn buik kusjes geven en daarna gaat ze gezellig in mijn navel duwen en giert ze t uit omdat ik daar niet tegen kan
bij mijn man ( hahaha raar om te typen , mijn man ) vind ze t ook leuk om in de navel te porren en heel soms zegt ze dan ook aai zusse maar dan zeggen wij dat pappa geen zusje in zijn buik heeft alleen mamma

groetjes maurilla

hoi roos

lekker tegenstrijdig dus

groetjes maurilla

Hoi Maurilla.
Ik ga de 25e duimen voor je dat je snel ee keizersnee krijgt.

Vandaag bij vk geweest, volgende week vrijdag de 25e word ik gestript, ben dan 39 weken, maar grote kans dat de kleine er dan al is...
Dus nog 1 weekje met een beetje geluk!We gaan het zien!

Weer schandelijk veel en lang geslapen vandaag!!
Kwam 09:00 uur vanmorgen thuis van kids naar school brengen, Lenthe had ik dit keer meegenomen, vaak slaapt ze door tot 09:30 uur en heeft ze niet eens door gehad dat ik ben weggeweest, of papa blijft wat langer thuis, enfin, nu had ik haar om 07:00 uur wakker moeten maken (word ze altijd enorm chagerijnig van!)
dus we waren net thuis en er was geen redden meer aan...huilen, hangen etc...Dus 09:15 uur lag ze in bed en ik op de bank, met een plaid.Werd om 12:30 uur (!) weer wakker van haar door de babyfoon, en moest toen nog rennen ook om op tijd bij de vk te zijn ha ha!
Enfin, het zal wel goed voor me zijn, beetje bij tukken...

Nou, ik hoop dan nog een paar zwangere weekjes voor jou, hou je me op de hoogte van een evt. keizersnee?
Groetjes Roos.

hee roos

lekker is dat hé ff bijtanken
ik lig hier ook regelmatig op de bank of in bed als lijn slaapt
ze maakt het al 2 daen erg bont s'nachts
ze heeft eergister nieuwe kleertjes gehad en die nacht werd ze om half 3 wakker en moesten zou ze haar nieuwe kleertjes hebben
schreeuwen gillen krijsen toen we nee zeiden
dus uiteindelijk kreeg ze d'r zin : op ons be zt mevrouw zich aan en uit te kleden en een schik dat ze had
uiteindelijk om half 4 weer in bed gelegt en een kwartier laer was ze d'r weer
weer bij ons genomen en om half 5 terug in d'r bed gelegd met d'r nieuwe kleertjes en dr daar laten gaan
was zooo moe hahahaha
eindelijk in slaap gevalen en een uurlater gig de wekker van manlief :'(
en om half 9 moest ik erweer uit vor madam

en vanacht hetzelfde liedje : wer wakker om half 3 maar gelukkig viel ze bij ons meteen in slaap en kon ikdr makkelijk terug leggen en werden we vanmorgen om half 10 wakker gemaakt door manlief die ff koffie kwam drinken met een collega

ik hoop dat t bij jou snel inzet zodat je je mannetje in je armen hebt
en ik hoop er zelf over een week of 2 vanaf te zijn en da ik mijn meisje vast heb
ben inmiddels ook zoooooo benieuwd hoe ze uitziet en hoe e is enz
zal jij dek k ook wel hebben hihihi

liefs van ons

Terug
Bovenaan