@MissPing

Wat lief dat je het vraagt!

Wel goed gegaan, maar ze hadden hem niet in slaap gekregen. Te veel prikkels. Hij was wel heel erg vrolijk toen ik daar aan kwam, maar ook een beetje hyper. Ik heb toen ik thuis kwam heel veel moeite moeten doen om hem in slaap te krijgen en hij is de hele avond erg onrustig geweest. Met onrustig bedoel ik niet huilerig, maar druk bewegen, gillen, praten, trappelen etc. Hij ligt nu te slapen. Volgende week doen we nog een keer halve dag. Langzaam opbouwen. De leidster is een ontzettend leuk mens en hij zat de hele tijd naar haar te lachen toen ik hem haalde dus het gaat vast goed komen.

Ik vond het zelf wel een heeeeeeeeeele lange middag, maar heb mezelf kunnen bedwingen ze te bellen of hem eerder te halen. Ik ben trots op ons :) haha.

Nou gelukkig is het goed gegaan, wel jammer van het slapen.maar moet zeggen hebben wij ook last van bij de gastouder, alles is nieuw ze willen niets missen. Al hebben wij wel het geluk gehad dat ze thuis gelijk in slaap viel elke keer.

En ik vind het knap dat je je zelfs kon bedwingen om te bellen, want dat doe ik nu nog steeds regelmatig, gewoon uit interresse!

Maar ik geef je groot gelijk rustig beginnen, zeker al hij zo graag alles wilt zien en wakker blijft, en thuis dan ook nog onrustig is.

Wat fijn!!! Hier ging het slapen ook niet meteen optimaal maar nu slaapt ze net zoveel als thuis!
Goed van jullie allebei :)

Terug
Bovenaan