MIX KINDJES

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb al begrepen dat hier   mix kindjes zijn .Ik kom zelf van het voorjaarsforum maar daar zijn helemaal geen mixkindjes te bekennen.Ik had ook al een stuk geschreven bij jullie topic over verschillende culturen. Ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met een buitenlandse partner en nou met je kindje. Mijn vriend komt uit nigeria   ze weten nooit waar hij vandaan komt ze denken altijd dat hij van de antillen komt omdat hij gewoon nederlands spreekt.Ik heb weleens een opmerking gehad waneer zien ze hun vader ik zeg elke dag dan moet je dat gezicht zien.Shanice is  van 8 februari die is nu   8 maanden geweest en milton is in september 3 geworden. Ik heb het ook gehad dat ik stond met iemand te praten van we gaan voor het 2e kindje ja moeilijk he ik zeg moeilijk helemaal niet dachten ze dat milton geadopteerd was.Mensen zijn ook zo kortzichtig soms .Ik kom zelf uit zeeland en daar is het soms echt erg met discriminatie alles wat donker is deugd niet. Laatst wist iemand goed te vertellen dat de meerderheid in de gevangenis buitenlander is ik vroeg aan hem   of hij er soms zelf was geweest daar erger ik me eigen soms zo aan ze worden over een kam geschoren. Maar ik heb een heel mooi gezin en daar ben ik trots op en degene die er problemen mee hebben is hun probleem niet de mijne. Trouwens de mensen om mij heen respecteren mijn vriend wel want ze weten dat hij volkomen ingeburgerd is en staat open voor alles ik zal nog even een foto plaatsen van mijn 2 kindjes
groetjes lisette

Terug
Bovenaan