mixed feelings

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb de laatste dagen last van gevoelige borsten vooral aan de zijkant. Nu kreeg mijn moeder gisteren te horen dat ze borstkanker heeft. Aan de ene kant ben ik blij dat ik last van mijn borsten heb maar aan de andere kant ook best eng.
Mijn moeder is best droevig en ik kan niks voor haar doen. Ze wordt binnen 3 weken geopereerd en dan kunnen ze zien of er uitzaaiien zijn. Jammer dat we zo lang moeten wachten.
In april kreeg ze een nieuwe heup en sinds kort kan ze zonder krukken lopen en dan komt er dit.

Sorry maar ik moest dit even kwijt.

Carmen

Lieve Carmen,

Heel begrijpelijk je mixed feelings, logisch toch! Het is niet niks om te horen dat je moeder borstkanker heeft.
Ik wens jou en je moeder veel sterkteen hoop dat er verder geen uitzaaiingen zijn.

Gr. Vriendje

Dag meid,

Dat is zeker vervelend nieuws. Een hele goede vriendin van mij heeft ook borstkanker gehad. 2 jaar geleden in juni geconstateerd. Ze was toen pas dertig en over kinderen na aan het denken. Nu kan ze wegens medicijnen geen kinderen meer krijgen.   Ze heeft het er ontzettend moeilijk mee. Vooral nu mensen in haar omgeving (zoals ik) aan kinderen denken.

Ik ga niet zeggen dat de weg die je moeder moet bewandelen makkelijk is, maar net zoals mijn vriendin zal ze de kracht terugvinden. Je kunt inderdaad niet veel voor je moeder doen, maar heel belangrijk is dat je daar voor haar bent, daar heeft ze echt veel aan.

Ik wens je (en je moeder) veel sterkte, geef de moed niet op. In de medische wetenschap zijn ze best ver op dat gebied.

Groetjes talke

Hoi Carmen!

Heeel veel sterkte voor jou en je moeder in deze ongelofelijke moeilijke tijd!!

Liefs,Swinnie

Meid, heel veel sterkte voor jou en je moeder.
Ik kan me je mixed feelings wel indenken.

Knuffel van Nadine.

Meiden,

Bedankt voor jullie steun. Deed me werkelijk goed. Gisteren te horen gekregen dat het borstbesparend is en dus niet een gehele amputatie. Mochten ze tijdens de operatie iets raars vinden dan is de kans er toch nog. Ik vind het erg fijn voor mijn moeder. Het enige is dat bij een borstbesparende operatie je 5 dagen per week 7 weken lang bestraald moet worden.

Carmen

Hoi Carmen,

Ik leef heel erg met je mee. Wij kregen op de dag dat wij thuiskwamen van huwelijksreis te horen dat mijn schoonmoeder borstkanker heeft. Was inderdaad een hele schok. Vanmiddag wordt ze voor de 2e keer geopereerd (nog steeds borst besparend), want na de eerste operatie hebben ze toch nog wat uitzaaiingen in haar klieren gevonden. Over drie weken starten ze met de chemo (hoe of wat weten we nog niet) en daarna is het inderdaad 7 weken lang bestralen.

Wij willen al heel graag een kindje, maar zelf denk ik dat zodra zij weet dat ik zwanger ben zij nog harder zal vechten om beter te worden.

De 27e is mijn NOD dag.... ben hartstikke zenuwachtig, want ik heb zo'n gevoel.... Maar ja, het kan natuurlijk ook mijn lichaam zijn die me weer eens in de maling neemt.

Nogmaals heel veel sterkte met alles!!!

Dikke zoen,
Lei

Hoi,

Ik weet hoe moeilijk het is. Bij mijn moeder is in jan. borstkanker geconstateerd. Bij haar is wel de hele borst geamputeerd maar gelukkig geen uitzaaiingen. Wel heeft ze ook 7 weken bestraling gehad en dit alles heeft ze echt geweldig doorstaan! Nu wacht ze nog op een laatste operatie maar is nu lekker aan het genieten van een welverdiende vakantie!!!

Heel, heel veel sterkte ook voor je moeder!

Liefs Sam

Terug
Bovenaan