@MJ

Vergeet al dage je te bedanken voor de Paas cadeautjes voor mijn meiden!!!Ze zijn zondag meteen aan de slag gegaan met verven!
Hoe vonden jouw mannen het zaterdag?
Groetjes Roos.

Hoi Roos,

Graag gedaan, was maar een klein kadotje, maar hier vinden ze die eieren altijd geweldig, koop ze elk jaar weer,,hier hoppen die dingen altijd weken rond,,haha
Mijn mannekes vonden het geweldig, waren een beetje beledigd dat we al gingen, al sliepen ze voor we de straat goed en wel uit waren.
Heb ook de vraag al gekregen wanneer we weer gaan??haha
Is jou meid trouwens goed opgeknapt? Zielig altijd als ze niet lekker zijn! Heeft ze zich een beetje kunnen vermaken met haar vader, is ook wat als je alle aandacht voor jezelf hebt toch??

@maurilla; kan je reactie weer niet lezen!!
Zal straks nog eens kijken of die aan mij gericht was,,haha
Groetjes MJ

Hoi Roos,

Graag gedaan, was maar een klein kadotje, maar hier vinden ze die eieren altijd geweldig, koop ze elk jaar weer,,hier hoppen die dingen altijd weken rond,,haha
Mijn mannekes vonden het geweldig, waren een beetje beledigd dat we al gingen, al sliepen ze voor we de straat goed en wel uit waren.
Heb ook de vraag al gekregen wanneer we weer gaan??haha
Is jou meid trouwens goed opgeknapt? Zielig altijd als ze niet lekker zijn! Heeft ze zich een beetje kunnen vermaken met haar vader, is ook wat als je alle aandacht voor jezelf hebt toch??

@maurilla; kan je reactie weer niet lezen!!
Zal straks nog eens kijken of die aan mij gericht was,,haha
Groetjes MJ

Terug
Bovenaan