Hey,
Hier gaat het naar omstandigheden wel goed.
De kleine ligt inmiddels in mijn bekken en dat merk ik echt heel erg.
Heb zoveel meer pijn, normaal opstaan gaan zitten lopen enz is er niet meer bij.
Omdraaien in bed is al super pijnlijk maar goed alles voor die kleine dus ik moet nog ff tanden op elkaar zetten.
Grote boodschappen net wat jij zegt de laatste keer nou ik kan het echt niet meer.
Gelukkig gaat mijn manneke mee en helpt waar hij kan.
Stofzuigen en dweilen lukt nog "redelijk" dat doe ik dan voor koffietijd haha kan ik daarna bij komen.
Gelukkig ook veel hulp van mijn schoonzusje die hier regelmatig komt helpen enz.
Het weekend gaan we de wieg ophangen en volgende week de box neerzetten.
Dan word het nog echter haha.
Nou idd wat je zegt als je naar de vorige duur van je zwangerschappen kijkt nog een week spannend hoor!
Ik sowieso nog 3 weken denk ik ben nu 36 dus ja........mag ook nog wel eventjes hoor.
Vind het ondanks de pijn heerlijk om zwanger te zijn zo gezellig!
Jij sucses met je laatste loodjes.
liefs louise
Hier gaat het naar omstandigheden wel goed.
De kleine ligt inmiddels in mijn bekken en dat merk ik echt heel erg.
Heb zoveel meer pijn, normaal opstaan gaan zitten lopen enz is er niet meer bij.
Omdraaien in bed is al super pijnlijk maar goed alles voor die kleine dus ik moet nog ff tanden op elkaar zetten.
Grote boodschappen net wat jij zegt de laatste keer nou ik kan het echt niet meer.
Gelukkig gaat mijn manneke mee en helpt waar hij kan.
Stofzuigen en dweilen lukt nog "redelijk" dat doe ik dan voor koffietijd haha kan ik daarna bij komen.
Gelukkig ook veel hulp van mijn schoonzusje die hier regelmatig komt helpen enz.
Het weekend gaan we de wieg ophangen en volgende week de box neerzetten.
Dan word het nog echter haha.
Nou idd wat je zegt als je naar de vorige duur van je zwangerschappen kijkt nog een week spannend hoor!
Ik sowieso nog 3 weken denk ik ben nu 36 dus ja........mag ook nog wel eventjes hoor.
Vind het ondanks de pijn heerlijk om zwanger te zijn zo gezellig!
Jij sucses met je laatste loodjes.
liefs louise